مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هیچ کارمندی در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان حق حضور در انتخابات هیئت‌های ورزشی را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حضور کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در مسند هیئت‌های ورزشی اظهار داشت: هیچ کارمندی در اداره کل ورزش و جوان استان همدان حق شرکت در انتخابات هیئت‌های ورزشی را ندارد.

او افزود: اگر کارمندی در انتخابات هیئت‌های ورزشی شرکت کرد و توانست رأی مجمع را بگیرد باید ۴ سال بدون حقوق در مسند آن هیئت فعالیت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی جایگاه مدیران توانمند است، گفت: ورزش جایگاه تخصصی بوده و کسانی که احساس می‌کنند ورزشی نیستند و نمی‌توانند برای هیئت‌ها منابع مالی بیاورند در انتخابات هیئت‌های ورزشی شرکت نکنند.

سیفی بیان کرد: از حضور مدیرانی که توانمند هستند برای حضور در رأس هیئت‌های ورزشی استقبال می‌کنیم.

او با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری بیان کرد: رؤسای هیئت‌های ورزشی حق این را ندارند از ظرفیت اماکن ورزشی و هیئت‌ها برای تبلیغ کاندیدا استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این موضوع خط قرمز ما بوده و با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.

سیفی با اشاره به حاشیه‌های انتصاب در ورزش و جوانان شهر مریانج گفت: از ابتدا گفتند که ما فردی نهاوندی و از شهر خودم را انتخاب کردم که اصلاً این فرد همدانی بوده است.

او افزود: ورزش و جوانان مریانج اداره نیست و نمایندگی محسوب می‌شود و استفاده از یک نیروی جوان و تحصیل کرده چه ایرادی دارد که انتقاد‌های به ناحقی از آن صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه از حضور افراد سالم و جوان در ورزش استقبال می‌کنم، بیان کرد: فردی که برای اداره نمایندگی ورزش و جوانان مریانج انتخاب شده نیروی جوان، تحصیل کرده و سالمی است.

سیفی اگفت:متأسفانه عده‌ای فقط به دنبال تخریب و حاشیه‌سازی به ناحق هستند امروز کشور ما به جوانان تحصیل کرده و انقلابی نیازمند است.

منبع مهر

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار