مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: طبق مصوبه و مجوز ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نمازجمعه ۳۱ اردیبهشت در سراسر استان فارس با رعایت اصول بهداشتی، اقامه می‌شود.

حجت الاسلام ملک مکان  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: طبق مصوبه و مجوز ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا و ابلاغ رسمی وزارت کشور، از این هفته نمازجمعه در شهر‌های نارنجی و قرمز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

او افزود: نمازجمعه این هفته ۳۱ ادیبهشت، شهر شیراز که در وضعیت نارنجی قرار دارد در مسجد جامع شهدا (اول خیابان ۹ دی _ بست شهید دستغیب) به امامت حضرت آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده محترم، ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

ملک مکان با بیان اینکه نمازگزاران حتما ماسک و مهر شخصی به همراه بیاورند، تصریح کرد: افرادی که کوچکترین علائمی از سرماخوردگی یا کرونا دارند، برای حفظ سلامتی خود و دیگران از آمدن به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

ستاد نماز جمعه فارس از عموم مردم مومن و خداجوی استان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار