رسول جزینی معتقد است به دلیل اینکه رقابت‌های جام تختی مرحله نخست انتخابی تیم ملی بود سطح فنی بالایی داشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره چهل و یکمین دوره رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی گفت: باوجود اینکه در این دوره از پیکار‌های جام جهان پهلوان تختی کشور‌های خارجی حضور نداشتند، اما انتخابی بودن آن برای رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ سطح فنی این مسابقات را بالا برده بود.

وی تصریح کرد: در این دوره خوشبختانه جوانان قابلی حضور داشتند و نشان دادند که می‌توانند سطح فنی مسابقات را بالا ببرند. ضمن آن که مبارزه‌ها از جذابیت خوبی برخوردار بود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: تعداد کمی از فرنگی‌کاران از حضور در جام تختی معاف بودند، اما همه داشته‌های کشتی فرنگی کشورمان در جام تختی حضور داشتند.

جزینی در خصوص انتخاب نفر نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم با حضور «امیر قاسمی منجزی»، «علی‌اکبر یوسفی» و «امین میرزازاده» که قرار است خردادماه به تورنمنت بین‌المللی «پیت لاسینسکی» لهستان اعزام شوند، خاطر نشان کرد: قابلیت فنی هر سه نفر بالا است و در لهستان باید آنچه را که دارند، به منصه ظهور برسانند و برای ما فرقی ندارد که کدام یک از این سه نفر در المپیک حضور خواهد داشت. هر کدام که خوب باشند برای المپیک انتخاب خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب نهایی ملی‌پوشان کشتی فرنگی برای حضور در المپیک توکیو و آیا اینکه در برخی از وزن‌ها ابهام وجود دارد یا خیر؟ گفت: عدالت در انتخاب نفرات رعایت خواهد شد. همه مدعیان در مسابقات و تورنمنت‌های مختلفی حضور داشتند و نفرات نهایی معرفی می‌شوند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص نفرات اصلی در پیکار‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ نیز یادآور شد: تلفیقی از نفرات برتر انتخابی تیم ملی در جام تختی و فرنگی‌کارانی که در المپیک توکیو توفیقاتی داشتند راهی مسابقات جهانی خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار