مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: برنامه ریزی و نظارت بیشتر به منظور بهبود خدمات پستی با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با اشاره به نحوه نظارت بر عملکرد دارندگان پروانه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده به واسطه بیماری کرونا و افزایش مستمر خرید‌های اینترنتی، رشد ترافیک و حجم مرسولات حوزه پست قابل توجه بوده و نیازمند برنامه ریزی و نظارت بیشتر به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم است.

پاکدل با اشاره به اهمیت پست به عنوان زیرساخت دسترسی به خدمات فیزیکی و لازمه تحقق اقتصاد دیجیتال، افزود: علاوه بر اطلاع رسانی و تشریح زحمات همکاران در بخش پست مخصوصا در شرایط کرونایی، لازم است نقاط ضعف احتمالی نیز شناسایی و برطرف شود تا رضایت کامل مردم استان از این خدمات حاصل شود.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، گفت: در حال حاضر در سطح استان یزد ۲۱۱ واحد پستی و چهار شعبه فعال، در حال ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز هستند.

پاکدل در ادامه تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ترافیک بسته و امانات پستی در استان بیش از دو برابر شده، اما با سختکوشی و ایثار کارکنان در پست استان و سایر اپراتور‌های پستی، خدمت رسانی به مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از شرایط کرونایی، همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.