رییس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: مردم و خیران نیک اندیش اصفهان ۱۶۹ زندانی را در قالب برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت از زندان آزاد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: برنامه یک شهر ضیافت که مدتی بیش از ۸ سال با نیت خیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ایام ماه مبارک رمضان و با همت و همکاری جمعی صداوسیمای مرکز استان، اداره کل زندان‌ها، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیران و دادگستری کل استان برگزار می‌شود، هر ساله با استقبال و مشارکت خوب مردم مؤمن و خیران نیک اندیش اصفهان که همواره در انجام امور خیر پیشگام هستند روبرو می‌شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: محتوای تأثیرگذار و معنوی این برنامه که می‌توان آنرا مصداق آیات نورانی و شریفه قرآن کریم در توصیه به انجام امور خیر دانست نتایج بی‌نظیری به دنبال داشته است.

او خاطرنشان کرد: نتایج عملی پخش این برنامه امسال وصولی کمک‌های نقدی به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان که در مقایسه با سال گذشته رشد ۷۶ درصدی و آزادی تعداد ۱۶۹  زندانی، رشد ۸۰ درصدی داشته است.

حبیبی همچنین یادآور شد: در این برنامه علاوه بر موضوع آزادی زندانیان به مباحث مختلفی از جمله پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی بخشی حقوقی برخی مسایل اجتماعی برای عموم پرداخته شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان از مشارکت مردم فهیم، متدین و جامعه خیران نیک‌اندیش اصفهان که همواره در انجام امور خیر از یکدیگر سبقت گرفته و مشارکت بی‌نظیر دارند قدردانی کرد و گفت: اصفهان به داشتن چنین مردم و خیرانی به خود می‌بالد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.