حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم اعتراضات و مخالفت‌های بین‌المللی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد. با تداوم این حملات، نیرو‌های مقاومت ده‌ها راکت به سمت اراضی اشغالی پرتاب کردند و موجب زخمی و کشته شدن شماری از صهیونیست‌ها شدند.

با حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان، به ابتکار سفرای کشور‌های اسلامی در ژنو، طی نامه‌ای از رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواسته شد تا نشست اضطراری این شورا برای رسیدگی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین برگزار گردد.

بر این اساس، پنجاه و پنج کشور عضو سازمان همکاری اسلامی و هشت کشور غیر عضو نیز شامل (مکزیک، کوبا، ونزوئلا، بولیوی، نامیبیا، اریتره، چین و آفریقای جنوبی) به نامه درخواست نشست ویژه علیه رژیم صهیونیستی پیوسته اند.

از میان امضاکنندگان، بیست کشور عضو شورای حقوق بشر هستند. با توجه به اینکه طبق آیین کار شورا، حد نصاب درخواست برگزاری چنین نشستی امضاء حداقل ۱۶ عضو است، از این رو رئیس موظف به برگزاری این نشست ویژه است.


آخرین خبر‌ها درباره غزه و فلسطین اشغالی را در این قسمت بخوانید:

 

تخت روانچی: فلسطینیان در برابر رژیم آپارتاید حق دفاع دارند

مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: فلسطینیان در برابر ستمگری رژیم آپارتاید اسرائیل حق دفاع دارند.

وی در مجمع اضطراری سازمان ملل با موضوع فلسطین با یادآوری اینکه جهان شاهد بی رحمی‌های سهمگینی است که رژیم اسرائیل علیه بی‌گناهان فلسطینی مرتکب می‌شود افزود: برای بیش از هفت دهه، سیاست‌ها و اقدامات بی‌رحمانه اسرائیلی به طور اساسی حقوق بشری و کرامت مردم فلسطین را نقض کرده است. در نتیجه، فلسطینی‌ها از سرزمین‌هایشان، دارایی‌ها و مشاغل خودشان محروم شده‌اند در حالیکه با زور از خانه‌هایشان بیرون رانده می‌شوند و هدف خشونت، ترور و ارعاب قرار می‌گیرند.

تخت روانچی اضافه کرد: رژیم اسرائیل، مطابق با سیاست‌های تبعیض‌آمیز و نژادپرستانه آپارتاید تحت عنوان "یک کشور یهودی"، هرگونه حق تعیین سرنوشت فلسطینیان را نفی کرده است. علاوه بر این، اقدامات و تحریکات بی سابقه‌ای برای تسریع در یهودی سازی القدس الشریف و تغییر ترکیب جمعیتی آن از طریق حذف مسیحیان و مسلمانان فلسطینی در این شهر مقدس انجام داده است.

وی گفت: طی هفته گذشته، نیرو‌های اسرائیلی نوار غزه، بزرگترین زندان رو باز جهان را بمباران و از طریق انجام جنگی نامتناسب با استفاده از سلاح‌های پیشرفته به بی رحمانه‌ترین و وحشیانه‌ترین حالت، صد‌ها فلسطینی را قتل عام و هزاران غیرنظامی را زخمی کرده اند.

۳ سال پیش
وزیر خارجه کویت: تا شورای امنیت سکوت می کند تجاوزات اسرائیل ادامه دارد

وزیر امور خارجه کویت در نشست عمومی سازمان ملل برای بررسی تحولات فلسطین اشغالی گفت: کویت همه سیاست ها و جنایت های اسرائیل در قدس و اراضی اشغالی فلسطین و طرح های شهرک سازی را محکوم می کند.

وی افزود: تا زمانی که شورای امنیت سکوت کند, رژیم اشغالگر اسرائیل از ارتکاب جنایت علیه فلسطینی ها باز نمی ایستد. بر حمایت از همه تلاش های عربی و اسلامی برای متوقف کردن تجاوزات اسرائیل و احیای روند صلح تأکید می کنیم.

۳ سال پیش
چاووش اوغلو: تنها راه تحقق صلح و ثبات در فلسطین پایان اشغالگری اسرائیل است

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در نشست عمومی سازمان ملل برای بررسی تحولات فلسطین اشغالی گفت: ما در مقابل قساوت ها و اقدامات خشونت بار در اراضی اشغالی فلسطین سکوت نخواهیم کرد, چرا که سکوت در مقابل ظلم با مشارکت در آن مساوی است.

وی افزود: صلح و ثبات در اراضی فلسطین هنگامی محقق می شود که اشغالگری غیرانسانی در این سرزمین پایان یابد. ما باید برای بسیج و تقویت تلاش های بین المللی به منظور پایان اشغالگری اسرائیل و محاصره اراضی فلسطینی همکاری کنیم. پس از این دیگر نمی توان مطالبات ملت فلسطین را برای تحقق آزادی و کرامت سرکوب کرد.

۳ سال پیش
ایمن الصفدی: اشغالگری اساس همه شرارت هاست

ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در نشست عمومی سازمان ملل برای بررسی تحولات فلسطین اشغالی گفت: دفاع از ساکنان محله شیخ جراح در قدس، دفاع از قوانین بین المللی است و اردن همچنان از آنان و حقوق شان دفاع می کند.

وی افزود: ساکنان قدس بر اساس قوانین بین المللی حفاظت شده و مصون هستند و رژیم اشغالگر حقی برای حکمرانی بر آنان ندارد. اشغالگری مبنای همه شرارت ها و از بین رفتن آن, تنها راه تحقق صلح است.

۳ سال پیش
زیاد النخاله: مقاومت در میدان حاضر است و به هر تجاوزی پاسخ می دهد

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: بر ادامه مقاومت و جهاد تا کسب پیروزی نهایی و بازگشت ملت فلسطین به سرزمین شان تأکید می کنیم. این پیروزی تاریخی بر ملت ما که متحد پشت سر مقاومت ایستاد، مبارک باد.

وی افزود: مطمئن باشید با وحدت خود در دل دشمن رعب و هراس ایجاد کردیم و با وحدت خود می توانیم معادلات بسیاری را تغییر دهیم. وحدت عامل اصلی پیروزی کنونی ماست. مقاومت در میدان حاضر است و به هر تجاوزی پاسخ می دهد.

۳ سال پیش
اذعان منابع امنیتی صهیونیست به شکست در غزه

روزنامه رأی الیوم اعلام کرد: منابع امنیتی در تل آویو به شکست تجاوزگری‌ها و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اذعان کردند.

۳ سال پیش
بیانیه تبریک گردان های حزب الله عراق به مناسبت پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر

گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پیروزی برادران و رزمندگان فلسطینی بر دشمن صهیونیستی را تبریک می گوییم. این پیروزی تاریخی با مجاهدت استثنایی مقاومت فلسطین محقق شد.

این بیانیه می افزاید: ملت مقاوم فلسطین با شجاعت, وحدت صف و تقویت توان جهادی خود توانستند این پیروزی تاریخی را کسب کنند. غزه توانست قویترین ارتش مورد حمایت نیروهای ابرقدرت شرور را شکست دهد.

۳ سال پیش
پیام تبریک مقام یمنی به مقاومت فلسطین

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: تحمیل آتش بس بر دشمن را به مقاومت فلسطین تبریک می گوییم.

وی نوشت: آنچه اتفاق افتاد یک معجزه و نتیجه حتمی تداوم آماده سازی ها، هوشیاری و حضور آگاهانه و متحد در حملات بازدارنده علیه دشمن بود. این دور از مبارزات ملت فلسطین تحت عنوان نبرد سیف القدس, معادله پیروزی را رقم زد، دشمن را غافلگیر، عادی سازان روابط را خشمگین و حامیان مقاومت در داخل و خارج فلسطین را شادمان کرد.

وی در توئیت دیگری نوشت: اسرائیل با توقف حملات و تجاوزگری خود علیه فلسطینی ها موافقت کرد، اما آمریکا و عربستان و ائتلاف متجاوز چه زمانی با لغو محاصره و متوقف کردن حملات و تجاوزگری خود علیه یمن موافقت می کنند؟

۳ سال پیش
جشن های پیروزی مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری

همزمان با آغاز آتش بس در نوار غزه، جنبش حماس و گردان های قسام از ساکنان غزه خواستند به خیابان ها بیایند و پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر را جشن بگیرند.

همزمان با برقراری آتش بس در نوار غزه و پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر، تکبیرهای عید در شهر صیدا در لبنان طنین انداز شد.

خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم جشن پیروزی مقاومت در نوار غزه با بیان اینکه پیام اسماعیل هنیه، رئیس دفتر حماس را به ملت پیروز فلسطین منتقل می‌کند، گفت: سپاس برای خداوندی که ملت ما، قدس و محله شیخ جراح را پیروز گرداند. ملت فلسطین در هر جایی قیام کرد تا اعلام کند همه ما فدای فلسطین، قدس و مسجد الاقصی هستیم. ما با وجود همه دردها، جراحت ها، خانه‌های ویران شده و شهید شدن فرزندان مان حق داریم شاد باشیم. ملت ما در کرانه باختری، قدس و هر جای دیگری برای جشن پیروزی به خیابان‌ها آماده اند. ما در این نبرد یکپارچه رژیم اشغالگر را هدف قرار دادیم تا تأکید کنیم مقاومت، ملت فلسطین را متحد کرده است.

وی ادامه داد: ما به نتانیاهو می‌گوییم این‌ها پهلوانان مقاومت هستند که با ملت و مقاومت ما بیعت می‌کنند.‌ ای نتانیاهو، ما پیروز هستیم چرا که در حال حاضر مجاهدان مان در تونل‌هایی که گمان می‌کردی ویرانش کرده ای، با افتخار حضور دارند.

۳ سال پیش
ابومرزوق: هدف مقاومت آزادسازی سراسر فلسطین است

موسی ابومرزوق، معاون رئیس جنبش حماس در خارج، تاکید کرد هدف گروه‌های مقاومت آزاد کردن مسجد الاقصی، قدس و سراسر فلسطین اشغالی است.

موسی ابومرزوق گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی متحمل شکست بزرگی شده است. همه روستا‌ها در فلسطین اشغالی، علیه اشغالگران قیام کردند. شاهد همبستگی بی سابقه امت‌ها و ملت‌های جهان با مسئله فلسطین هستیم.

ابومرزوق افزود: محمد الضیف، فرمانده ستاد گردان‌های القدس، در نبرد‌های اخیر هیچ آسیبی ندیده و حالش خوب است و نبرد‌ها را هدایت می‌کند. این اشغالگران اسرائیلی هستند که به دنبال آتش بس هستند. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی مسئول هماهنگی در چارچوب نظامی است. معادلات برای ما روشن است، حملات هوایی در برابر حملات هوایی و تنش در برابر تنش. قدس خط قرمز است و این نبرد برای یاری رساندن به مسجد الاقصی و الشیخ جراح آغاز شد. مقاومت برای مسجد الاقصی، قدس و آزادسازی همه فلسطین است.

وی خاطر نشان کرد:‌ واشنگتن در مرحله نخست تجاوزگری که میانجی‌ها با ما تماس گرفتند، شریک در قتل ما بود. آتش بس به نوار غزه ارتباط دارد و شامل مناطق درگیری در کرانه باختری و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ نمی‌شود. اسرائیل توانایی جنگیدن در چند جبهه را ندارد و به شدت از باز شدن در‌های جهنم بر روی آن می‌ترسد.

۳ سال پیش
آمریکا: از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم

لیندا توماس گرینفیلد (Linda Thomas-Greenfield) نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: ما همچنان از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم.

بر این اساس، گرینفیلد گفت: طی دو هفته گذشته، آمریکا تمرکز یکپارچه‌ای بر روی بحران در اسرائیل و غزه داشته است. هدف ما پایان دادن به درگیری در اسرع وقت است و ما با سرعت و جدیت بیشتر به دنبال صلح هستیم. من با تأکید بر تعامل و تعهد عمیق مان باید بگویم که در همکاری با اسرائیلی‌ها، فلسطینی‌ها و شرکای منطقه‌ای خود برای حل این منازعه همکاری می‌کنیم.

وی افزود: آمریکا بیش از ۶۰ جلسه دیپلماتیک در سطوح ارشد داشته است از جمله اینکه در حداقل ۵ جلسه رئیس جمهور بایدن حضور داشته است. دیروز رئیس جمهور بایدن در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل اعلام کرد ما همچنان از حق تل آویو برای دفاع از خودش حمایت می‌کنیم. ما معتقدیم اسرائیل در حال حاضر در موقعیتی است که می‌تواند درگیری‌ها را کاهش دهد و ما انتظار داریم که شروع به تنش زدایی قابل توجهی داشته باشد. در ساعت‌ها و روز‌های آینده ما بی وقفه در جهت رسیدن به صلح تلاش خواهیم داد.

گرینفیلد گفت: شورای امنیت در ۱۰ روز گذشته ۴ بار در این زمینه تشکیل جلسه داده است و از جمله موضوع جلسه علنی آخر هفته آن بررسی وضعیت موجود و به طور ویژه آسیب‌های غیرنظامیانی که بی دلیل در این درگیری گرفتار شده اند، بود. امیدواریم که مردم در سراسر منطقه صدای ما را به صورت بلند و واضح شنیده باشند. آمریکا از همه طرف‌ها می‌خواهد که به تعهدات خود طبق قوانین بین المللی از جمله در مورد حمایت از غیرنظامیان، مراکز درمانی و مراکزی که به عنوان پناهگاه غیرنظامیان از آن‌ها استفاده می‌شود، عمل کنند.

وی تاکید کرد: ما همچنان حملات موشکی حماس را محکوم می‌کنیم. ما در برابر افراط گرایی ایستاده ایم که منجر به خشونت ضد هر دو جامعه شده است. ما از فداکاری خستگی ناپذیر و اقدامات حیات بخش سازمان ملل و سایر کارکنان امور بشردوستانه این سازمان در منطقه قدردانی می‌کنیم.

۳ سال پیش
آغاز آتش بس از ساعت ۲ صبح روز جمعه به وقت غزه

رژیم صهیونیستی و جنبش حماس ساعت 2 بامداد به وقت فلسطین (3:30 بامداد به وقت تهران) رسماً آتش بس را آغاز کردند. 

۳ سال پیش

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا: من به نتانیاهو به‌خاطر آتش‌بس سلام می‌کنم

من با نتانیاهو صحبت کردم و بر لزوم توقف همه درگیری‌ها تأکید کردم و او با این کار موافقت کرد و نیرو‌های مسلح در غزه موافقت کردند.

مصر و سایر کشور‌ها تلاش‌های مهمی برای دستیابی به آتش‌بس انجام داده اند.

۳ سال پیش

یورش اشغالگران صهیونیست به سایت‌هایی در شمال نوار غزه

۳ سال پیش

دبیرکل جهاد اسلامی: ما با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس متقابل همزمان در ساعت ۲ صبح موافقت کردیم.

ما به آنچه دشمن متعهد شده متعهد هستیم و در صورت بروز هرگونه تخلف پاسخ خواهیم داد.

۳ سال پیش

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند یک صهیونیست با موشک شلیک شده از غزه به اشکلون، در غرب نگب، زخمی شد.

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره از حملات موشکی به جنوب شهرک صهیونیستی اشکلون خبر داد.

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره اعلام کرد موشک‌ها از نوار غزه شلیک شدند و گنبد آهنین تلاش کرد آن‌ها را رهگیری کنند.

۳ سال پیش

سخنگوی تیپ‌های القسام: ما در حال آماده سازی یک حمله موشکی بزرگ هستیم که از شمال فلسطین تا جنوب آن را پوشش می‌دهد.

۳ سال پیش

مصر در بیانیه‌ای رسمی از رسیدن به آتش‌بس در نوار غزه تحت حمایت این کشور خبر داد.

مصر در این بیانیه از دستیابی به توافق برای آتش‌بس متقابل و همزمان در غزه، از ساعت ۲ بامداد جمعه خبر داد.

در این بیانیه آمده است: ما دو هیئت امنیتی برای پیگیری اجرای توافق‌نامه به تل‌آویو و سرزمین‌های فلسطین خواهیم فرستاد.

۳ سال پیش

حماس: برادران در مصر به ما اطلاع داده‌اند که توافق آتش‌بس به‌طور مشترک و همزمان حاصل شده است و از ساعت ۲ بامداد جمعه آغاز خواهد شد.

جنبش حماس تاکید کرد: مقاومت فلسطین تا زمانی که حملات دوباره اشغالگران شروع نشده باشد، از این توافق پیروی می‌کند.

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره از یورش صهیونیست‌ها به زمین‌های کشاورزی در رفح و گلوله باران توپخانه‌ای خان یونس، در جنوب نوار غزه خبر داد.

۳ سال پیش

هواپیما‌های صهیونیستی یک هدف را در نزدیکی شهرداری رفح، در جنوب نوار غزه، بمباران کردند.

۳ سال پیش

الجزیره از به صدا درآمدن دوباره آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داد.

۳ سال پیش

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان می‌گوید از گفت‌وگو‌های غیرمستقیم با حماس حمایت می‌کند.

۳ سال پیش

سخنگوی گردان‌های القسام: ما به واسطه‌های کشورهای عرب پاسخ دادیم و حمله موشکی بزرگی را که برای دشمن آماده کرده بودیم به حالت تعلیق درآوردیم و تا ساعت ۲ صبح جمعه متوقف کردیم.

شروع حمله موشکی ما با توجه به میزان تعهد دشمن در پای‌بندی به آتش بس تا ساعت ۲ بامداد تعیین می‌شود.

سران رژیم اشغالگر صهیونیستی با یک آزمایش واقعی روبرو هستند و تصمیم به حمله موشکی تا ساعت ۲ بامداد هنوز روی میز است.

۳ سال پیش

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام:

ما با عزت، اراده و قدرت به نمایندگی از کل ملت فلسطین نبرد کردیم.

ما توانستیم دشمن و ارتش شکننده آن را تحقیر کنیم.

کشتار‌ها مانع گسترش مقاومت ما نشد و اسلحه و خمپاره‌های ما را پنهان نکرد.

ما در حال آماده سازی یک حمله موشکی بزرگ بودیم که از شمال فلسطین تا جنوب آن را پوشش می‌داد.

۳ سال پیش

رسانه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع آگاه نوشت: در جلسه زیرزمینی کابینه امنیتی رژیم اشغالگر از نیروی هوایی این رژیم به دلیل عدم تخریب تونل‌های حماس انتقاد شد.

هاآرتص نوشت: وزرا در دولت کوچک (کابینه امنیتی) گفتند که اطلاعات موجود اهداف را برآورده نمی‌کند.

۳ سال پیش

ارتش اشغالگر صهیونیستی بار دیگر به ساکنان صهیونیست شهرک‌های اطراف نوار غزه اعلام کرد تا بلافاصله تا اطلاع ثانوی به پناهگاه‌ها بروند.

۳ سال پیش

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی: واقعیت موجود در زمین سرنوشت عملیات نظامی در غزه را رقم خواهد زد.

۳ سال پیش

جنبش جهاد اسلامی: مصر به ما اطلاع داد که اشغالگران پیشنهاد این کشور را مبنی‌بر آتش‌بس متقابل و همزمان در ساعت ۲ بامداد جمعه را می‌پذیرند.

۳ سال پیش

دولت صهیونیستی رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد آتش‌بس تا یک ساعت دیگر اعمال می‌شود تا بعداً درباره آن توافق شود.

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره در حالی از حملات اشغالگران صهیونیست به شمال غربی نوار غزه خبر داد که دولت اشغالگر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد آتش‌بس متقابل و بدون قیدوشرط بر اساس پیشنهاد مصر را پذیرفته است.

۳ سال پیش
بلینکن: بر ضرورت آتش بس تاکید کردیم

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا گفت: با همتای اسرائیلی خود صحبت و پیام جو بایدن در مورد ضرورت آتش بس را تکرار کردم.

۳ سال پیش
حماس: ما هستیم که حقیقت آتش بس را اعالم می کنیم

جنبش حماس تاکید کرد: این ما هستیم که واقعیت آتش بس را اعلام می کنیم نه رژیم اشغالگر صهیونیستی.

۳ سال پیش
آتش بس از ۲ بامداد جمعه اجرایی می‌شود

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: مطابق تفاهماتی که با مصر حاصل شده، آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه اجرا می‌شود.

۳ سال پیش
موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با آتش بس

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: کابینه امنیتی اسرائیل با آتش بس در غزه موافقت کرده است.

۳ سال پیش
حماس: نتانیاهو از پاسخ و مقابله با مقاومت درمانده است

اسامه حمدان یکی از رهبران حماس در گفتگو با شبکه الاقصی:

نبرد هنوز تمام نشده است. دستاوردهای مقاومت را به ملت خود تبریک می گویم.

به این مردم صبور که همیشه کنار مقاومت شجاع ایستاده افتخار می کنیم.

به مقاومت نیز که وعده داد و به وعده خود عمل کرد تبریک می گویم.

نتانیاهو اکنون از پاسخ و مقابله با مقاومت در نوار غزه درمانده است.

۳ سال پیش
مصر: آتش بس احتمالا از روز جمعه اجرا می شود

وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام مسئول در دستگاه اطلاعات مصر:

یکی از گزینه ها، موافقت همه با آتش بس است.

گزینه دیگر آتش بس موقت هنگام گفتگوهای طرف هاست.

بندهای اصلی آتش بس مشخص شده و مذاکره کنندگان اکنون بر زمان آن تمرکز دارند.

آتش بس ممکن است فردا جمعه به اجرا درآید.

یک مسئول آمریکایی نیز می گوید که دولت بایدن پیش بینی می کند آتش بس این هفته برقرار شود.

۳ سال پیش
تصاویری از حملات گردان های قسام به اراضی اشغالی

تصاویری از حملات موشک اندازها و خمپاره اندازهای گردان های القسام به مواضع دشمن اشغالگر در اراضی اشغالی:

 

۳ سال پیش
بسته شدن فرودگاه بن گوریون از ترس حملات موشکی مقاومت

رسانه های رژیم صهیونیستی از بسته شدن فرودگاه بن گوریون از ترس حملات موشکی مجدد به تل آویو پیش از برقراری آتش بس خبر دادند.

۳ سال پیش
مقام صهیونیست: آتش بس بدون اعمال محدودیت علیه حماس یک شکست سیاسی است

رئیس حزب "امید تازه" رژیم صهیونیستی می گوید: اعلام آتش بس بدون اعمال محدودیت علیه حماس، یک شکست سیاسی است که بهای آن را در آینده پرداخت خواهیم کرد.

۳ سال پیش
حماس: مقاومت پاسبان قدس و حامی مردم فلسطین است

مشیر المصری از رهبران حماس:

مقاومت پاسبان قدس، حامی مردم و سوپاپ اطمینان فلسطین باقی خواهد ماند.

کلمه مقاومت، سخن برتر باقی خواهد ماند.

هرگونه آتش بس به مثابه اعلام شکست و فرار از میدان مقابل حماسه پیروزی ساز مقاومت است.

۳ سال پیش
حملات موشکی جدید از نوار غزه علیه اراضی اشغالی

حملات موشکی مجدد از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین انجام شد.

گردان های قدس اعلام کرد که شهر نتیفوت را با تعدادی موشک بدر3 هدف قرار داده است.

همچنین گردان های قدس و گردان های شهید ابوعلی مصطفی در عملیاتی مشترک شهر سدیروت را با موشک هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
حماس: مقاومت نماد بازدارندگی در برابر رژیم اشغالکر است

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: مقاومت در همه زمان ها ثابت کرده است که سپر دفاع از ملت و توانمندترین نماینده وجدان آن و خواسته های یشان است؛ مقاومت نماد حمایت از اصول مسئله فلسطین و بازدارندگی رژیم اشغالگر از گردن فرازی است.

۳ سال پیش
رادیو اسرائیل: فشارهای آمریکا در پس آتش بس جود دارد

رادیو اسرائیل مدعی است: فشارهای آمریکا در پس اعلام احتمالی آتش بس قرار دارد.

۳ سال پیش
اعمال فشار ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو برای آتش بس

روزنامه معاریو به نقل از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد: نتانیاهو تلاش می کند تا القا کند که ارتش اسرائیل برای آتش بس در غزه بر او فشار وارد می کند.

۳ سال پیش
موافقت همه طرف ها با ساختار آتش بس مصر

مصر ساختار مشخصی از آتش بس را ارائه کرده است که همگی از جمله نتانیاهو با آن موافقت کرده اند.

نتانیاهو موافقت همه اعضای کابینه با پیشنهاد مصر را جلب کرد تا مسئولیت آن فقط متوجه او نباشد.

۳ سال پیش
واشنگتن: همه طرف ها را به آتش بس تشویق می کنیم

کاخ سفید مدعی است: همه اقدامات لازم را برای پایان دادن به نزاع اسرائیلی-فلسطینی از طریق دیپلماسی آرام و قوی انجام خواهیم داد؛ تحرکاتی را برای آتش بس احتمالی مشاهده کردیم؛ ما به این کار تشویق می کنیم.

۳ سال پیش
دیدار بشار اسد با نمایندگان و رهبران مقاومت فلسطین

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، با هیئتی از رهبران و نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین دیدار کرد.

بشار اسد در این دیدار بر موضع ثابت سوریه در حمایت از مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت اسلام تأکید کرد.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد که این کشور به حمایت از مبارزه مردم فلسطین و مقاومت مشروع آن ادامه خواهد داد.

۳ سال پیش
برقراری آتش بس بدون تفاهم نامه

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: آتش بس بدون توافق یا انتشار تفاهم نامه برقرار خواهد شد و انتظار می رود اسرائیل به پیشنهاد مصر در مورد آتش بس مبتنی بر آرامش مقابل آرامش پاسخ دهد.

۳ سال پیش
تماس تلفنی بایدن و السیسی درباره غزه

ریاست جمهوری مصر اعلام کرد: عبدالفتاح السیسی تماسی تلفنی را از جوبایدن رئیس جمهور آمریکا دریافت و طی آن موضوع کاهش تنش در سرزمین های فلسطینی را بررسی کردند.

۳ سال پیش
کابینه رژیم صهیونیستی آتش بس را تصویب می‌کند

شبکه "کان" تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: کابینه وزرا تا دقایقی دیگر تصمیم آتش بس یکجانبه را که طی ۲۴ ساعت آینده اجرایی خواهد شد، تصویب می‌کند.

۳ سال پیش
اظهارات ادعایی آمریکا در سازمان ملل درباره غزه


نماینده آمریکا در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل:

به تلاش ها برای حرکت به سمت صلح ادامه می دهیم.

از همه طرف ها می خواهیم تا به تعهدات خود در مورد حفاظت از غیرنظامیان و مؤسسات پزشکی احترام بگذارند.

اسرائیل و فلسطین مستحق صلح و امنیت هستند.

باید تلاش های برای تشکیل دو دولت قائم بر صلح و امنیت از سرگرفته شود.

به تلاش برای پایان دادن به خشونت و تأمین شرایط صلح عادلانه و فراگیر پایبند هستیم.

۳ سال پیش
ریاض: خواستار آتش بس فوری در غزه هستیم

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل:

خشونت جز خشونت به دنبال ندارد و گرداب خشونت هم چیزی جز ویرانی به بار نمی‌آورد.

بر لزوم عدم انحراف افکار عمومی از اهداف عالی یعنی صلح عادلانه و فراگیر تأکید می‌کنیم.

خواستار برقراری آتش بس فوری و ورود کمک‌های انسانی هستیم.

بر حق ملت فلسطین در تشکیل دولت مستق مبتنی بر مرزبندی‌های ۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید می‌کنیم.

۳ سال پیش
حمله گردان های قدس به یک پایگاه نظامی دیگر رژیم صهیونیستی

گردان های قدس فلسطین اعلام کرد که پایگاه جدید "مارس" را با چند خمپاره هدف قرار داده است.

 

۳ سال پیش
حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه

جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات جدیدی را علیه غزه انجام دادند.

۳ سال پیش
آژیر هشدار ۳۸۹ بار در عسقلان به صدا درآمده است

ارتش رژیم صهیونیستی می گوید: در ۱۱ روز گذشته ۳۸۹ بار آژیر‌های هشدار در عسقلان به صدا در آمدند.

۳ سال پیش
نتانیاهو به زودی پیشنهادی برای توقف حملات ارائه می دهد

رسانه های رِژیم صهیونیستی:

بخشنامه های جدیدی برای اهالی سدیروت شهرک های هم مرز با نوار غزه به منظور ماندن در پناهگاه ها صادر شده است.

نتانیاهو به زودی پیشنهادی را برای توقف یکجانبه جنگ به کابینه کوچک ارائه خواهد کرد.

۳ سال پیش
ترکیه: صلح و ثبات در فلسطین تنها با پایان اشغالگری حاصل می‌شود

«مولود چاووش اوغلو»، وزیر امور خارجه ترکیه:

ما در برابر این قساوت‌ها و خشونت‌ها در سرزمین‌های فلسطین ساکت نخواهیم ماند؛ سکوت در برابر بی عدالتی برابر با شرکت در آن است.

صلح و ثبات در سرزمین‌های فلسطین با پایان یافتن اشغالگری غیرانسانی حاصل می‌شود.

ما باید تلاش‌های بین المللی را برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل و محاصره تحمیل شده بر سرزمین‌های فلسطین بسیج و تقویت کنیم.

جامعه جهانی باید برای جلوگیری از حملات اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و رفع موانع ورود کمک ها، ابزار‌های موثری بیابد.

۳ سال پیش
گردان‌های قدس ۲ پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند

گردان‌های قدس اعلام کردند: پایگاه‌های نظامی عین الثلاته و نیر عوز را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار دادیم.

۳ سال پیش
شمار شهدای غزه به ۲۳۲ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد: شمار شهدای غره به ۲۳۲ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۶۵ نفر کودکان، ۳۹ نفر زنان و ۱۷ نفر افراد مسن هستند؛ شمار مجروحان نیز به ۱۹۰۰ نفر رسیده است.

۳ سال پیش
رژیم صهیونیستی مصر را از تصمیم خود برای توقف حملات مطلع کرده است

شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه گزارش داد:کابینه نتانیاهو رسماً واسطه مصر را از قصد خود برای توقف عملیات نظامی در غزه مطلع کرد.

۳ سال پیش
به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک های صهیونیست نشین

رسانه های صهیونیست گزارش دادند: آژیر هشدار در شهرک های نتیفوت، اشدود، نیتسانیم و بئر غانیم به صدا درآمد.

۳ سال پیش
اردن: از بین بردن اشغالگری اسرائیل تنها راه حل صلح است

وزیر امور خارجه اردن:

طی ۱۱ روز، این تجاوز ۷۵ هزار فلسطینی را در غزه آواره کرد.

بیت المقدس شهر صلحی است که اشغالگری را به عرصه‌ای برای ظلم، آوارگی و تحقیر تبدیل کرده است.

مردم قدس ساکنانی هستند که توسط قوانین بین المللی محافظت می‌شوند و دفاع از ساکنان شیخ جراح دفاع از قانون است.

ما تمام تلاش خود را برای پایان دادن به اشغالگری و تأمین حقوق ملت فلسطین ادامه خواهیم داد.

اشغال اساس همه شر است و از بین بردن آن تنها راه ایجاد صلح است.

اکنون ۷۰ هزار شهرک نشین در قدس زندگی می‌کنند و این یک تخریب نظام‌مند از راه حل دو دولتی است.

۳ سال پیش
قطر: حملات اسرائیل به غزه نقض قوانین بین المللی است

وزیر خارجه قطر:

وضعیت خطرناک در سرزمین‌های اشغالی نیاز به اقدام فوری برای جلوگیری از حملات اسرائیل دارد.

هدف قرار دادن ساختمان‌های مسکونی، مطبوعات و تاسسات بشردوستانه نقض قوانین بین المللی است.

جامعه جهانی باید با جدیت تلاش کند تا از مردم فلسطین محافظت کند.

ما از همه تلاش‌های صادقانه برای تنش زدایی در قدس و غزه حمایت می‌کنیم.

ما به ویژه از مصر و اردن برای تلاش هایشان برای جلوگیری از تشدید تنش تشکر می‌کنیم.

ما باید تلاش کنیم تا به یک توافق جامع و ایجاد یک کشور فلسطین در مرز‌های ۶۷ برسیم.

ما تعجب می‌کنیم که جامعه جهانی دیگر چه زمانی برای بازدارندگی اسرائیل اقدام خواهد کرد.

۳ سال پیش

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: بار دیگر چند موشک از نوار غزه به طرف شهرک عسقلان شلیک شد. این موشک‌ها که از شمال نوار غزه شلیک شد، به شرق عسقلان اصابت کرد.

۳ سال پیش
فیلم لحظه شلیک دقیق به اتوبوس نظامیان صهیونیست
۳ سال پیش

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۱۶ فروند موشک اط غزه به طرف شهرک اشدود خبر داد.

۳ سال پیش

بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه العطاطره در بیت لاهیا در شمال نوار غزه یک نفر شهید و یک نفر زخمی و همچنین در حمله به یک باب آپارتمان مسکونی در نوار غزه ۴ تن زخمی شدند.

۳ سال پیش
بررسی آتش‌بس در کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) قرار است در نشست کابینه امنیتی این رژیم برای بحث در خصوص آتش‌بس در غزه حضور یابد.

۳ سال پیش
تلاش برنی سندرز برای جلوگیری از قرارداد فروش سلاح به رژیم صهیونیستی

روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد سناتور برنی سندرز برای تدوین قانونی برای متوقف کردن قرارداد اخیر فروش سلاح های آمریکا به اسرائیل آماده می‌شود.

۳ سال پیش
از سرگیری حملات مقاومت به عسقلان

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که عسقلان و چند شهرک‌ صهیونیست‌نشین دیگر را هدف حمله راکتی قرار داده است.

شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که یکی از راکت‌ها مستقیما با یک ساختمان در عسقلان برخورد داشته است که در پی این حمله یکی از شهرک‌نشینیان مجروح شده است.

گردان‌های عزالدین القسام در بیانیه‌ دیگری اعلام کرد که یکی از باتری‌های گنبد آهنین را در نزدیکی «ناحل عوز» هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

منابع عبری‌ همچنین گزارش دادند که یکی از راکت‌ها در بئر السبع با یک هدف برخورد داشته است.

۳ سال پیش
شلیک ۴۰۷۰ راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی تاکنون

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۱۱ روز درگیری با غزه، ۴۰۷۰ راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۳ سال پیش
عملیات موشکی فلسطینی‌ها علیه پایگاه نظامی و لجستیکی ارتش صهیونیستی

 گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس اعلام کرد: پایگاه لجستیک مشمار هنیغف ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد.

گردان‌های عزالدین القسام همچنین  پایگاه نظامی "تسیلم" را با چند فروند موشک هدف قرار داد.
 
شاخه نظامی جنبش حماس همچنین از حمله خمپاره‌ای به پایگاه مارس خبر داد. پایگاه مارس، مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در منطقه جنوبی است.
 
گردان‌های القدس نیز پایگاه نیریم را با خمپاره و پایگاه لجستیکی مشمار هنیغف را با موشک هدف قرار داد.
 
گردان الاقصی و تیپ العامودی هم شهرک کیسوفیم را با راکت هدف قرار دادند.
 
گردان‌های القدس همچنین با خمپاره ۱۲۰ میلیمتری پایگاه نظامی ایرز را هدف قرار داد.
 
از سوی دیگر، آژیر خطر در مرکز منطقه نقب و نیز در شهرک العین الثالثه به صدا درآمد.
همچنین آژیر خطر بار دیگر در شهرک‌های زیکیم، عسقلان، کوسوفیم، العین الثالثه، نیریم، نتیف هعسرا و کرم ابوسالم به صدا درآمد.
 
شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد، سخنگوی ارتش اسرائیل از ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه خواست وارد پناهگاه‌ها شوند و تا اطلاع ثانوی از این مکان‌ها خارج نشوند.
۳ سال پیش
عفو بین‌الملل: حملات هوایی به خانه‌ها در حد جنایت جنگی است

سازمان عفو بین الملل اعلام کرد: حمله هوایی اسرائیل به خانه‌ها بدون هشدار قبلی در حد جنایت جنگی یا جنایت علیه بشریت است. از دادگاه بین المللی کیفری می‌خواهیم درباره حمله هوایی اسرائیل به خانه‌های غیرنظامیان تحقیق کند.

۳ سال پیش
اعتراضات مردم ترکیه علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

مردم در شهر‌های مختلف ترکیه علیه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در غزه به خیابان‌ها آمدند.

۳ سال پیش
نشست فوق العاده شورای حقوق بشر ۲۷ مه برگزار می‌شود

سازمان ملل متحد اعلام کرد، نشست فوق العاده شورای حقوق بشر درباره مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطینیان بیست و هفتم مه برگزار خواهد شد.

۳ سال پیش

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که ادوات توپخانه‌ای "هویتزر" ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی سدیروت هدف حمله راکتی قرار داده است.

۳ سال پیش
تظاهرات حامیان فلسطین در مقابل مقر اتحادیه اروپا

 تظاهرات در مقابل مقر اتحادیه اروپا در بلژیک در حمایت از غزه و رد تجاوزگری رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

ابومرزوق: اسرائیل قادر به جنگیدن در چند جبهه نیست/ شلیک ۲۰۰ موشک ظرف ۲۴ ساعت گذشته از نوار غزه

۳ سال پیش
ابومجاهد: اعلام آتش بس فقط برعهده اتاق عملیات است

 ابومجاهد، سخنگوی کمیته های مقاومت گفت: آتش بس فقط باید از طرف اتاق عملیات به صورت رسمی اعلام شود.

او افزود: اگر قرار بر آتش بس باشد، زمان مشخص خواهد داشت و به صورت همزمان خواهد بود و تا الان هنوز میدان تکلیف را مشخص می کند و به مقابله با متجاوزان ادامه می دهیم.

۳ سال پیش
خروج سرمایه نروژ از شرکت‌های صهیونیستی

صندوق سرمایه گذاری حاکمیتی نروژ اعلام کرد سرمایه های خودش را از سه شرکت از جمله دو شرکت فعال در شهرک سازی در کرانه باختری خارج کرده است.

۳ سال پیش
حمله خمپاره ای گردان های القدس به ایستگاه تولید انرژی در کرم ابوسالم

گردان های القدس ایستگاه تولید انرژی خورشیدی را در اطراف پایگاه کرم ابوسالم هدف قرار داد.

۳ سال پیش
استفاده رژیم صهیونیستی از انواع سلاح‌های ممنوعه

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه از انواع سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی استفاده کرده است.

۳ سال پیش

در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه عطاطره در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه یک فلسطینی به شهادت رسید و یک نفر هم زخمی شد.

۳ سال پیش
ادعای هایکو ماس: راه حل دو دولتی کلید صلح خاورمیانه است

وزیر خارجه آلمان راه حل دو دولتی را منجر به صلح میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی دانست.

۳ سال پیش
سازمان ملل: درگیری در نوار غزه ۷۵ هزار فلسطینی را بی‌خانمان کرده است

سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد حملات رژیم اشغالگر قدس به فلسطینی‌ها در نوار غزه منجر به بی‌خانمان شدن دستکم ۷۵ هزار فلسطینی شده است.

۳ سال پیش
سفر چاووش اوغلو به نیویورک برای حمایت از فلسطین

«مولود چاووش اوغلو» وزیر امورخارجه ترکیه، در سفری به نیویورک، حمایت آنکارا از فلسطینی‌ها را در درگیری‌های اخیر اعلام کرد.

در این سفر همتایان چاووش اوغلو از پاکستان، فلسطین و تونس نیز حضور داشتند. این مقام ارشد ترک قرار است در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین نیز حضور داشته باشد.

۳ سال پیش
شلیک گاز اشک آور به سوی معترضان فلسطینی

نیروهای رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینی های معترض به تجاوزگری اسرائیل به نوار غزه و تخلیه اجباری ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی، در شهر ام الفحم گاز اشک آور شلیک کردند.

۳ سال پیش
حمله موشکی به اتوبوس انتقال سربازان صهیونیستی

گردانهای عز الدین القسام اتوبوسی را که برای انتقال سربازان صهیونیستی استفاده می شد، در نزدیکی پایگاه زیکیم در شمال نوار غزه با موشکی هدایت شونده هدف قرار داد.

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدای فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدا در نوار غزه به ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۳۸ زن و زخمی شدن ۱۶۳۰ نفر خبر داد.

۳ سال پیش
بازداشت شماری از فلسطینی‌ها از سوی رژیم صهیونیستی

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد: نیرو‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته بیش از ۴۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد که یکی از سران حماس نیز در میان آن‌ها بوده است.

۳ سال پیش
حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه

شبکه الجزیره از حملات شدید به شماری از مناطق در نوار غزه در ساعات اخیر خبر داد.

۳ سال پیش
شلیک ۲۰۰ موشک ظرف ۲۴ ساعت گذشته از غزه

ارتش رژیم صهیونیستی ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ موشک از غزه به اسرائیل ظرف ۲۴ ساعت شلیک شده که ۷۰ عدد از آن‌ها در شب گذشته بوده است.

۳ سال پیش

زخمی شدن ۴ کودک از یک خانواده در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای را در محله الصبره در جنوب غزه هدف قرار داده بود.

۳ سال پیش
احتمال آتش بس میان رژیم صهیونیستی و حماس از روز جمعه

نشریه وال استریت ژورنال امروز در گزارشی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد آتش بسی میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس ممکن است از روز جمعه برقرار شود.

وال استریت ژورنال همچنین به نقل از مقامات آمریکایی و خارجی اعلام کرد: مقامات مصری در مذاکره با حماس پیشرفت داشته اند.
این روزنامه همچنین اعلام کرد آمریکا در کنار مصر، قطر و کشورهای اروپایی در حال کار برای فشار به نتانیاهو و سران حماس هستند.

۳ سال پیش
حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در نوار غزه

خبرنگار الجزیره از زخمی شدن ۸ فلسطینی در پی حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای درخان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.
این شبکه همچنین از رسیدن افراد زخمی به بیمارستان ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

۳ سال پیش
ابومرزوق: اسرائیل قادر به جنگیدن در چند جبهه نیست و مقاومت، اسرائیل را وادار خواهد کرد تا حقوق فلسطینی ها را نقض نکند

موسی ابو مرزوق، از رهبران جنبش حماس در گفتگو با شبکه المیادین گفت: اسرائیل قادر به جنگیدن در چند جبهه نیست و بسیار نگران است که در‌های جهنم بر روی آن گشوده شود. شلیک موشک‌های گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس به طرف تل آویو، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را وادار کرد تا با محمود عباس، رئیس تشیکلات خودگردان تماس بگیرد.

وی افزود: واشنگتن با بررسی حملات و تجاوزات اسرائیل در جلسه شورای امنیت سازمان ملل مخالفت می‌کرد، اما پس از اصابت موشک‌های مقاومت به تل آویو موضع آن تغییر کرد. مقاومت فلسطین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را وادار خواهد کرد تا حقوق فلسطینی‌ها را در قدس و مسجد الاقصی نقض نکند. توافق آتش بس فقط شامل نوار غزه خواهد شد و سایر مناطق درگیری در کرانه باختری رود اردن و داخل اسرائیل (اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸) را در بر نمی‌گیرد.

۳ سال پیش

در حال تکمیل ....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
75هزار فلسطینی اواره و بی خانمان شدنند وقتش رسیده ایران یه حرکتی انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
دلاوری
۱۴:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
گردانهای قسام وقتی به خودشون میان که دیگه اثری از غزه نمونده ،عزیزای دل ،فلسطین از نظر پدافندی ظعیفه یعنی شواهد که اینطور نشون میده.وقتی سیستم دفاعی ظعیف باشه هر چی هم که حمله کنی و موشک بندازی فرقی نمیکنه ،اونا با هواپیماهاشون میان و نابود میکنن و هزاران نفر رو به خاک سیاه مینشونن و راحت از معرکه در میرن.پس پدافند رو قوی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه وقتش رسیده سردار قاانی نیرو اعزام کنه خیلی از جوانان ایران زمین عاشق و شیفته شهادت و جنگ با کفار هستند تا کی باید بنشینیم و این اخبار رو دنبال کنیم .از قول شهید مطهری شمر مرد یزید مرد الان مهمترین مساله ازادی قدس شریف است .شما کافیه اقدام کنید ببینید چقدر جوان داوطلب میشن .
France
ناشناس
۰۱:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا مسئولین خواهشا اقدام کنن که این جوانان عاشق شهادت به برادران حماس در غزه بپیوندن اصن دیگه این برادران صبر ندارن. انشالله شهادت نصیب همشون بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ابابیل
۱۳:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه آمریکاییها و اروپاییها وماست آلمانی برای حمایت تمام رسانه ها وتواناشان را گذشتن وحتی به اسرائیل در شرایط چنگی رفتند برای حمایت همه چانبه از کودک کشان اسرائیلی و رسانه ها و شیوخ عرب نیز با بی شرمی از مقاومت و وتو آمریکا ونابودی غزه و نامه هنیه برای دریافت سوخت و شورای خود فروخته خلیجی وعربی لاف می زند و مردم کشورهای عربی در خواب و بی غیرتی مرده اند فقط مقاومت غزه در آخرین نفس تهاجم صهیون هرچه می توانند برسر اسرائیل ببارند با یارخدا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگرخداکمک کند اتش بس یاصلحی برقرارشود تا ملت فلسطین نجات بیان ازدست اسراییل غاصب اشغالگر وگرنه این رزیم لعنتی دست بردارنیست صدتا میخوره یکی جواب میده اونیکی جواب اون صدتارامیده نامرد نمیدونم چرایامحمدوعلی یافطمه زهرا(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
« شلیک 200 موشک در 24 ساعت گذشت» اینها رو ول کن، ببین چند نفر تلفات داشته این موشکها، وگرنه 2000 تا موشک هم بزنن و تلفاتی از صهیون ها نگیرن هیچ فایده ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
در رابطه با حمایت ترکیه از فلسطین، سوابق ترکیه نشان داده که در اینطور مواقع ترکیه تنها به دنبال امتیاز گیری از آمریکا است و اصلا دلسوز مردم فلسطین نیست. پشتیبانی های لجستیکی ترکیه از داعش در جنایات علیه مردم بی دفاع سوریه این مطلب را ثابت می کند.
سالیانی پیش، وقتی در کنفرانس داووس در اروپا، ترکیه از فلسطین حمایت کرد؛ بسیاری این فریب را خوردند که چه شجاعانه ترکیه عمل کرد ولی بعدها دیده شد که آن تنها ژستی بوده برای اهداف خودش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه کسانی رو جنگ به راه میندازندو باعث کشته شدن مردم بیگناه میشن!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ .
پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود به او نشان دهيم . همانا او شنوا و بيناست .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
" صدق الله العظیم " و " صدق الله العلی العظیم".
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۲۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید سامانه موشکی ضد هوایی پیشرفته و موشکهای پر قدرت زمین به زمین از سوریه و جنوب لبنان و عراق و ایران اسلامی فعالانه به یاری فلسطینیان بشتابند باید انواع و اقسام موشکهای پیشرفته ضد هوایی در غزه مستقر شود تا تک تک این هواپیماهای جنگنده بمب افکن صهیونیستی و پهپادیشون را در آسمان غزه هدف قرار دهد و منهدمشان کنند الان خاک ریز خط مقدم جهان اسلام ناب محمدی ص نوار غزه و فلسطین اشغالی است باید از هر لحاظ جهان اسلام از دور و نزدیک غزه فلسطین را حمایت کنند و یاری رسانند یک زمانی خط مقدم حرمهای مطهر در عراق و سوریه حرم حضرت زینب س بود الان خط مقدم مظلومیت حریم حرم حرمت مومنین مسلمین فلسطینی و قدس شریف امت واحده رسول الله ص اسلام ناب محمدی ص است داعش و صهیونیست و آمریکا و آل سعودی و سران امارات عربی و ابوظبی تروریست و جنایتکار و اشغالگر و غارتگر و یکی هستند متحد شده اند بر علیه اسلام ناب محمدی ص هیچ فرقی با یکدیگر از هر لحاظ کمی و کیفی ندارند الان همه رهبران و فرماندگان مقاومت اسلامی و جمیع رزمندگان آزاده اندیشان عادل خردمندان سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی باید با هماهنگی و اتحاد فی مابین با یک فرماندهی مرکزی سپاه قدس ورود کنند و متمرکز شوند درون فلسطین اشغالی و قدس شریف تا همچون داعش تروریست همگیشان نابود و تارو مار و فراری و پراکنده شوند از کشور فلسطین اشغال شده باید جهان اسلام ناب محمدی ص بر علیه جهان آمریکایی صهیونیستی انگلیسی و دیگر همپیمانان ملعونینشون متحد و یکپارچه شوند و متحدانه و مقتدرانه و قدرتمندانه با آنان نبرد جانانه کنند در فلسطین اشغالی حیدروار خیبر کنشون کنید این صهیونیستهای شیطان صفت خبیث را یکبار برای همیشه طول تاریخ بشریت به زباله دان تاریخ پرتشان کنید .
و من الله توفیق . سکوت و نشستن و بی تفاوتی هر مومن مسلمان واقعی خیانت است به قرآن کریم خداوند جل جلاله و دین پاک مقدس اسلام ناب محمدی ص و حقوق بشر انسانی اسلامی . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکرخردمندانه و عاجلانه و بموقع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا یه نفسی بگیر.انواع سامانه هات و موشکهات اگه کارایی داشت تو سوریه جولوی یکیشو می گرفتی.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید سامانه موشکی ضد هوایی پیشرفته و موشکهای پر قدرت زمین به زمین از سوریه و جنوب لبنان و عراق و ایران اسلامی فعالانه به یاری فلسطینیان بشتابند باید انواع و اقسام موشکهای پیشرفته ضد هوایی در غزه مستقر شود تا تک تک این هواپیماهای جنگنده بمب افکن صهیونیستی و پهپادیشون را در آسمان غزه هدف قرار دهد و منهدمشان کنند الان خاک ریز خط مقدم جهان اسلام ناب محمدی ص نوار غزه و فلسطین اشغالی است باید از هر لحاظ جهان اسلام از دور و نزدیک غزه فلسطین را حمایت کنند و یاری رسانند یک زمانی خط مقدم حرمهای مطهر در عراق و سوریه حرم حضرت زینب س بود الان خط مقدم مظلومیت حریم حرم حرمت مومنین مسلمین فلسطینی و قدس شریف امت واحده رسول الله ص اسلام ناب محمدی ص است داعش و صهیونیست و آمریکا و آل سعودی و سران امارات عربی و ابوظبی تروریست و جنایتکار و اشغالگر و غارتگر و یکی هستند متحد شده اند بر علیه اسلام ناب محمدی ص هیچ فرقی با یکدیگر از هر لحاظ کمی و کیفی ندارند الان همه رهبران و فرماندگان مقاومت اسلامی و جمیع رزمندگان آزاده اندیشان عادل خردمندان سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی باید با هماهنگی و اتحاد فی مابین با یک فرماندهی مرکزی سپاه قدس ورود کنند و متمرکز شوند درون فلسطین اشغالی و قدس شریف تا همچون داعش تروریست همگیشان نابود و تارو مار و فراری و پراکنده شوند از کشور فلسطین اشغال شده باید جهان اسلام ناب محمدی ص بر علیه جهان آمریکایی صهیونیستی انگلیسی و دیگر همپیمانان ملعونینشون متحد و یکپارچه شوند و متحدانه و مقتدرانه و قدرتمندانه با آنان نبرد جانانه کنند در فلسطین اشغالی حیدروار خیبر کنشون کنید این صهیونیستهای شیطان صفت خبیث را .
و من الله توفیق . سکوت و نشستن و بی تفاوتی هر مومن مسلمان واقعی خیانت است به قرآن کریم خداوند جل جلاله و دین پاک مقدس اسلام ناب محمدی ص و حقوق بشر انسانی اسلامی . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکرخردمندانه و عاجلانه و بموقع .
آخرین اخبار