مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: انتظار داریم برای تقویت تولید، بانک‌ها با واحد‌های تولیدی این استان بیش از پیش همکاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در بازدید مدیرکل بازرسی استان بوشهر از شرکت‌های مستقر در این منطقه بیان کرد: یکی از مشکلات شرکت‌های فعال در منطقه مربوط به دریافت تسهیلات بانکی است که انتظار داریم بانک‌های استان با واحد‌های تولیدی و صنعتی همکاری مناسبی داشته باشند.

او افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی، همه دستگاه‌ها باید نهایت همکاری را در بازکردن گره‌های تولید داشته باشند و همکاری‌ها در این زمینه افزایش یابد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با مشارکت دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره‌کل بازرسی استان بوشهر، زمینه حل مشکلات و چالش‌های پیش روی تولید در این منطقه فراهم شود.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر هم از شرکت‌های تولیدی در زمینه کاغذ دیواری، ام دی اف و نئوپان از شاخ و برگ درختان، موتور درهای کرکره‌ای و دوربین‌های حفاظتی بازدید و  مشکلاتشان را بررسی کرد.

اسحاق شهبازی در این بازدید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با صنایع تولیدی استان تاکید کرد و افزود: ما در کنار تولیدکنندگان هستیم و برای حل مشکلات آن‌ها از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

او گفت: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را می‌توان با تعامل و همکاری برطرف کرد و نیاز است که دستگاه‌ها تعامل و همکاری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


مدیران شرکت‌ها نیز درباره مشکلات و نیازهایشان صبحت کردند که مدیرکل بازرسی استان بوشهر وعده رسیدگی و حل آن‌ها را داد.

شرکت تولید کاغذ دیواری با مشارکت چینی‌ها و با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در حال راه‌اندازی است و در آینده نزدیک بخش‌های جانبی آن نیز راه‌اندازی می‌شود که نقش مهمی در تامین نیاز‌های کشور به کاغذ دیواری خواهد داشت.

شرکت تولید نئوپان و ام‌دی‌اف از شاخ و برگ درختان، چوب و نخاله‌های چوبی، نقش مهمی در تولید محصولات چوبی مورد نیاز در کشور داشته است.

واحد تولیدی موتور درهای کرکره‌ای نیز با استفاده از دانش و نیرو‌های بومی توانسته نقش مهمی در تامین نیاز‌های کشور داشته باشد.

 دیگر شرکتی که مشکلاتش بررسی شد شرکتی بود که در زمینه تولید دزدگیر و سامانه‌ها و دوربین‌های حفاظتی فعالیت دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.