عظیمی گفت: موفقیت در ماموریت‌های نظامی رابطه مستقیم به سطح آموزش و کارآمدی کارکنان دارد در نتیجه تجربه و علم کافی در برخورد با مشکلات می‌تواند مسیر مناسبی را پیش‌ روی آنان قرار و موفقیت را افزایش دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار علی عظیمی جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در نشست با کارکنان یگان ویژه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح وظیفه برقراری امنیت را دارد اظهارداشت: تولید امنیت در گرو سرمایه‌های انسانی کارآمد و آموزش‌های نوین است.

او  افزود: تاثیر آموزش در صحنه ماموریت‌ها نمود خواهد داشت و فرماندهی موفق خواهد بود که به خوبی نیروهای خود را آموزش داده و از ظرفیت‌های آن‌ها به خوبی استفاده کند.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه روحیه جهادی و انقلابی عامل موفقیت در مقابله با تهدیدات دشمنان است بیان کرد: آموزش‌های تخصصی و مهارتی مهم‎ترین مولفه‌ آمادگی در برابر تحرکات دشمنان است.

او  با تاکید بر اهتمام جدی فرمانده‌هان در امر تربیت و آموزش کارکنان زیر مجموعه خاطرنشان کرد: فرمانده‌هان مسوول مستقیم آموزش کارکنان زیرمجموعه خود هستند و باید بر کیفی بودن این آموزش‌ها اهتمام و نظارت داشته باشند چراکه هر چه میزان دانش کارکنان افزایش یابد کارآیی آنان در مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیز ارتقا پیدا می‌کند.

سردار عظیمی با بیان‌اینکه توجه کارکنان به مقوله‌های آموزشی ضروری است تصریح کرد: موفقیت در ماموریت‌ها رابطه مستقیم به سطح آموزش و حرفه‌گرایی کارکنان دارد و در نتیجه تجربه و علم کافی در برخورد با مشکلات خواهد توانست مسیر مناسبی را پیش‌ روی آنان قرار داده و درصد موفقیت را افزایش دهد.

او  خاطرنشان کرد: افزایش بهره‎‌وری احساس مسوولیت، اثربخشی در ماموریت‌ها، رشد و ارتقای شغلی، سرعت عمل در ماموریت‌ها، ایجاد اعتماد به نفس، استفاده صحیح از تجهیزات و افزایش سطح روحیه از ویژگی‌های آموزش است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار