مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز درباره شکست تیم خود مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش هرمزی سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در نشست مطبوعاتی بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان در چارچوب مسابقات جام حذفی اظهار کرد: امروز در واقع نبرد دارا و ندار بود و همه از فوتبال لذت بردند، اما به نظر من عدالت در مورد نتیجه بازی رعایت نشد.

او گفت: فولاد از بازی‌های آسیایی آمده و تنها تیمی است که سه بازیکن خارجی دارد. این تیم در لیگ برتر با ۱۶۷ میلیارد تومان بسته شده است. من ۵ سال در باشگاه فولاد زحمت کشیدم و از ساختار این تیم شناخت کافی دارم. به نظر من این نوع فوتبالی که هدفی ندارد، در ادامه مسابقات لیگ برتر جایگاه مناسبی را به دست نمی‌آورد، اما من به نکونام و تیمش و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

هرمزی افزود: از حسین کعبی بازیکنی که در جام جهانی بازی کرده گله دارم که چرا به تیم قشقایی بد دهنی می‌کند. چند بازیکن دیگر هم حرکاتی را انجام دادند که شایسته یک تیم آسیایی نیست. امروز بچه‌های غیور و فرزندان شریف قشقایی تمام توان‌شان را گذاشتند. تیمی که حامی ندارد واقعا برای فوتبال استان فارس دردآور است و به نظر من روز‌های خوبی را برای استان فارس رقم خواهد زد. فولاد روی ۲ موقعیت به گل رسید و پیروز میدان شد. فوتبال زیبا را ما بازی کردیم و اخلاق را ما بردیم، اما نتیجه به نفع آن‌ها شد.

همه دست به دست هم دادند که ما در این زمین تمرین نکنیم. ورزشگاه پارس را در اختیار هیئت اتومبیلرانی قرار داده‌اند. این زمین در اختیار فوتبالی‌ها نیست و این یک فاجعه است. فردا ما باید کجا تمرین کنیم؟ امروز ما بازیکن ۱۷ ساله به زمین فرستادیم و چند بار از کولیبالی رد شد. من به قشقایی افتخار می‌کنم به خاطر اینکه از حیثیت فوتبال استان فارس دفاع کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.