دو طرح در منطقه پردیسان و یک طرح در منطقه ۲ قم امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین بهره برداری از ۳ طرح شامل مرحله دوم بلوار امامت رینگ پردیسان، مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید رضا عزیز زادگان در منطقه ۲ و بوستان ستایش در محله هفت پردیسان صبح امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

 حلوایی، معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: فاز دوم‌ بلوار امامت رینگ پردیسان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از تقاطع بلوار شهروند تا میدان آیت الله بهجت طی ۱۲ ماه امروز به بهره برداری رسید.


او اعتبار لازم برای افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید رضا عزیز زادگان را ۲۳ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مجتمع دارای سالن چند منظوره برای استفاده ورزش‌های فردی و همگانی و بهره گیری از سیستم‌های نوین سرمایش و گرمایشی است که دربازه زمانی ۴ سال به بهره برداری رسید.


حلوایی افتتاح بوستان نیایش در منطقه ۷ پردیسان را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز ذکر کرد و افزود: این بوستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در خیابان شهید ایمانی به بهره‌برداری رسیده است و با افتتاح این بوستان تمامی مناطق مسکونی مسکن مهر دارای بوستان محلی شدند.

 

شهردار قم هم در این مراسم از طرح هفتگی قم در مسیر تحول خبر داد و گفت: در این طرح تا دوازده هفته هر چهارشنبه ۵۰ پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر به بهره برداری و کلنگ زنی می‌رسد که تلاش داریم با این اقدامات به توازن منطقه‌ای در سطح شهر برسیم.


او اشاره‌ای به بالا رفتن سرانه فضای سبز در منطقه ۲ به ۳۰ متر مربع داشت و گفت: این عدد از استاندارد کشوری هم بالاتر است و دیگر این منطقه، منطقه محروم نیست و تلاش داریم با تخصیص اعتبار ۶۲ میلیاردی برای منطقه ۶ این منطقه را از حالت محرومیت خارج و آن را به توازن منطقه‌ای برسانیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدسردار رضا عزیز زادگان و مدیران و کارکنان شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار