مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک واحد متخلف توزیع برنج‌های نامرغوب در استان یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان جریمه شد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک واحد متخلف توزیع برنج‌های نامرغوب در استان یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان جریمه شد.

حمید القاصی مهر روز چهارشنبه اعلام کرد: پس از گزارش و بازرسی‌های به عمل آمده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) از یک انبار و مرکز فروش برنج، طی گشت مشترکی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و بازرسان، کارشناسان دستگاه‌های مرتبط و نظارتی، از این انبار و واحد توزیع برنج بازرسی به عمل آمد.

او افزود: در این بازرسی محرز شد برنج‌های خریداری شده که می‌بایست در سطح استان توزیع شود به استان‌های دیگر منتقل و برنج‌های نامرغوب به جای آن بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد با بررسی دقیق پرونده و اوراق و محتویات آن، تخلف منتسبه را محرز و مسلم اعلام کرد.

القاصی مهر اظهار داشت: شعبه مذکور با توجه به عجز متهم از ارائه اسناد و مدارک مثبته مداقه در اوراق موجود در پرونده و اجرای تشریفات قانونی و نظرات کارشناسی، متهم را با توجه به تخلفات انتسابی به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۲۵میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

او گفت: رای صادره را شعبه تجدید نظر نیز تایید کرد و اجرایی شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار