معاون وزیر صمت گفت: در طول هشت سال گذشته ۹۶ طرح در حوزه جاده‌ها و راه‌های دسترسی در کل کشور تعریف کردیم و تکمیل آن نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت گفت: سرمایه گذاری ایمیدرو در بخش معدن در سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته و در همین مدت مشابه نیز ۲۳ درصد فعالیت بازار بورس در حوزه معادن و صنایع معدنی بوده است.

او با بیان اینکه قصد ممانعت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی را نداریم، افزود: هر کجا بخش خصوصی علاقه‌ای برای سرمایه گداری نداشته ما در آنجا ورود کردیم و به احیای حوزه صنعتی و معدنی آن منطقه نیز کمک کردیم.

معاون وزیر صمت ادامه داد: در طول هشت سال گذشته ۹۶ طرح در حوزه جاده‌ها و راه‌های دسترسی در کل کشور تعریف کردیم و تکمیل آن نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

جعفری با اشاره به این نکته که در حال حاضر نمی‌تواند به معادن و صنعت فولاد این خطه کمکی کرد، بیان کرد:کمک‌ها مستلزم طرح جدید با اعتبار مصوب است که در حال حاضر این مهم امکان پذیر نیست، اما در حوزه توسعه معادن و زیر ساخت‌ها و احیای آن می‌توانیم کمک کنیم.

او تصریح کرد: معاونت امور معادن سازمان صمت خراسان رضوی ظرف مدت ۲۰ روز آینده موضوع را بررسی و نحوه سرمایه گذاری ایمیدرو در این منطقه در قالب کمک‌هایی که گفته شد را اعلام کند.



انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.