فرمانده انتظامی البرزگفت: ۱۲۱ مالخر و سارق طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرزگفت: : همانگونه که پیش از این وعده داده بودیم اقدامات پلیس استان علیه مجرمان بی امان و تعطیل بردار نخواهد بود.

فرمانده انتظامی البرز افزود: به همین منظور طی ۷۲ ساعت گذشته مرحله دیگری از اقدامات پلیس علیه سارقان و مجرمان در البرز که منتج به دستگیری ۱۲۱ سارق و مالخر در قالب ۳۹ باند شد.

محمدیان با بیان این که سرقت به عنف، خودرو، تهدید، سرقت های مسلحانه، منزل و قطعات خوردو از جمله اقدامات این افراد دستگیر شده است گفت: پلیس پیش از دستگیری ابتدا محل های اختفا این افراد را شناسایی و طی ۷۲ ساعت گذشته اقدام به دستگیری آنها صورت گرفته و با توجه به اینکه دلایل پلیس کافی است راهی به جز اقرار ندارند.

او افزود: پلیس استان به مسایل اشرافیت کامل داشته و ابتدا حرکات سارقان تحت نظر و اقدامات آنها شناسایی و سپس اقدام به دستگیری می کند.

فرمانده انتظامی البرز در ادامه با بیان این که سارقان با هر پوشش و شکلی که اقدام به انجام جرمی بکنند پلیس توانایی رصد و شناسایی آن ها را دارد افزود: مجازات بسیار سنگینی در انتظار این افراد است به گونه ای که کوچکترین تخفیفی برای آن ها قائل نخواهیم شد، تمام مرخصی، تخفیف و عفو از این مجرمان در استان برداشته شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.