واکسیناسیون 70 ساله ها به بالا از روز شنبه هفته آینده در همه شهرستان ها و مراکز سلامت استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شهرتسان ها و روستاییان قبل از واکسیناسیون با سالمندان تماس گرفته می شودو زمان و مکان مراجعه به آنها اعلام می شود.

فاطمه نوروزیان افزود: در شهرستان بندرعباس مرکز استان نیز روز شنبه درباره نحوه دریافت واکسن اطلاع رسانی می شود و به احتمال زیاد در دو مرکز تجمیعی این واکسن ترزیق می شود.

او گفت: گر (افراد بالای ۷۵ سال) پیامک واکسیناسیون را دریافت نکردند یا با آنان تماس گرفته نشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ضمن اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به افزایش فوتی ها در هرمزگان افزود: در شبانه روز گذشته 2نفر دیگر از هم استانی ها بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 221 نفر رسید و جان باختگان دو خانم 74 و 69 ساله از بندرعباس و قشم بودند.

نوروزیان با بیان اینکه امروز نیز 111 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند؛ افزود: اکنون در مجموع 435نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند که از مجموع بستری ها، 64نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 16نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه از زمان شیوع تاکنون 254 هزار و 123 نمونه گیری از بیماران انجام شده است گفت: اکنون 5 هزار و 554 نفر بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی بسر می برند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار