عمرانی گفت: اقتدار ملی وابسته به ورود شرکت‌های بزرگ به عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و رفع موانع سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در آیین امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر، ورود شرکت‌های بزرگ به حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع سرمایه گذاری را نقطه عطف کشور و خان هفتم توصیف کرد و گفت: بهبود معیشت مردم افتخار کشور و اقتدار ملی وابسته به ورود شرکت‌های بزرگ به عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و رفع موانع سرمایه‌گذاری است. جای این گونه تفاهم نامه‌ها خالی بود که به لطف خدا و به همت وزیر صمت امروز دومین آیین امضای تفاهم نامه‌ها برگزار شد.

معاون قضایی دادستان کشور اظهار کرد:معاونت قضایی دادستانی کل کشور حدود دو سال است که به حوزه حمایت از صنعت و تولید ورود کرده است و همدلی را سرلوحه کار قرار داده و از اختلافات سیاسی که به ضرر مردم است پرهیز کرده است. در حمایت از سرمایه گذاران، صنعتگران و تولیدکنندگان صادق هستیم و با تمام قوا برای اشتغال و تولید کشور تلاش می‌کنیم.

او گفت: درگذشته کوتاهی‌هایی در حوزه حمایت از تولید وجود داشته است. علی رغم این که تولید همواره در سال‌های اخیر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، هنوز جای کار بسیار وجود دارد. باید از همه هموطنان در خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران جهت ایجاد اشتغال، آبادانی و توسعه دعوت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار