هزینه ۲۰۰ میلیاردی برای پروژه مدیریت سیلاب

مدیرعامل هلدینگ تخصصی نیروی قرارگاه سازنده خاتم الانبیاء درباره پروژه مدیریت سیلاب گفت:بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و ادامه این پروژه به منابع مالی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،رستمی مدیرعامل هلدینگ تخصصی نیروی قرارگاه سازنده خاتم الانبیاء درباره پروژه مدیریت سیلاب گفت:این پروژه در جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در میدان آزادی موثر است، که روان آب‌های اطراف بزرگراه جناح و حوزه بالا دست را جمع آوری کرده و انتقال می‌دهد به تونلی که از قبل در بزرگراه آیت اله سعیدی حفاری شده است و از این به بعد شاهد جمع آوری آب‌های حاصل از بارندگی‌ها در اطراف میدان آزادی و بزرگراه جناح نخواهیم بود.

وی افزود: در سال‌های قبل  بارندگی برای مردم مشکل  و محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کرد که با افتتاح این پروژه از این به بعد شاهد جمع شدن آب در این محدوده نخواهیم بود.

وی درباره هزینه‌های این پروژه گفت: بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و ادامه این پروژه به منابع مالی بیشتری  نیاز دارد که با همکاری شهرداری پروژه‌های شهری متفاوتی را به سر انجام خواهیم رساند.

در سطح شهر تهران تا کنون پروژه‌های بسیار بزرگی را قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه‌های مختلف و درحوزه‌های مترو، تونل‌های حمل و نقل شهری، تونل‌های انتقال آب، تونل‌های خدمات شهری، تقاطع‌های غیر همسطح،  توانسته انجام دهد و درد خدمت مردم باشد.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار