عوده زاده گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای راهپیمایی اربعین حسینی به طور جدی در حال پیگیری هستند.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین جلسه اربعین حسینی (ع) به منظور پیگیری و بررسی زیرساخت‌ها و آمادگی اداره‌ها و دستگاه‌های زیربط برای استقبال از زائران اربعین و نحوه خدمات رسانی به آن‌ها برگزار شد.

او آماده کردن زیرساخت‌ها و حفظ آمادگی اداره‌های عضو ستاد اربعین حسینی و پیش بینی نیاز‌ها در پایانه مرزی چذابه و دشت آزادگان و همچنین خدمات رسانی مناسب به زوار را امری الزامی دانست و افزود: براساس مصوبه‌های این جلسه، پروژه‌های راه سازی از جمله؛ جاده کمربندی، مسیر سوسنگرد تا بستان، پل سابله، جاده جدید تجاری و ... باید تکمیل شوند.

عوده زاده تکمیل پروژه آبرسانی و نصب سپتیک‌ها و همچنین سیستم‌های دفع فاضلاب مواکب و پایانه مرزی و تکمیل پروژه روشنایی کمربندی شهر سوسنگرد را دیگر مصوبه‌های این جلسه عنوان کرد و اظهار داشت: پیگیری احداث درمانگاه ثابت در محل پایانه مرزی، پیگیری ویژه جهت تعریض پل سابله و تهیه برنامه عملیاتی از سوی راه و شهرسازی، استفاده از ظرفیت خراسان رضوی به عنوان استان معین و همچنین تعیین پروژه و محل فعالیت و برگزاری جلسه‌ها در این زمینه با استان مذکور در دستورکار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان تکمیل صفحه‌های بتنی جداسازی مسیر سوسنگرد تا کوت سید نعیم و سوسنگرد تا پایانه مرزی چذابه و همچنین حل مشکل معارضین پروژه‌های راهسازی بین ۲ پل و بستان تا پایانه مرزی چذابه را از دیگر مصوبه‌های اولین جلسه اربعین حسینی برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.