با تشدید نظارت‌های دامپزشکی و به منظور جلوگیری از عرضه مرغ خارج ازشبکه توزیع، ۷ واحد عرضه کننده مرغ زنده در اهواز پلمب شدند.

 رضا حفیظی رئیس اداره دامپزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با هشدار به عرضه کنندگان مرغ زنده گفت: به منظور حفظ بهداشت سلامت فردی، جامعه و جلوگیری از عرضه مرغ زنده خارج از نظارت‌های دامپزشکی ۷ واحد عرضه کننده مرغ زنده در این شهر با همکاری پلیس اداره اماکن پلمب شدند.

او  در ادامه با هشدار جدی به عرضه کنندگان مرغ زنده در شهر اهواز افزود: با افرادی که نسبت به عرضه مرغ زنده خارج از نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی اقدام نمایند با کمک دستگاه قضا و اداره اماکن نیروی انتظامی برخورد جدی صورت می پذیرد.

 حفیظی اظهار داشت: تاکید می‌شود شهروندان عزیز مرغ مورد نیاز خود را از مراکز عرضه بهداشتی در سطح شهر و بصورت بسته بندی شده و دارای تاریخ مصرف تهیه کنند چرا که در مراکز عرضه مرغ زنده، مرغ بدون رعایت نکات بهداشتی کشتار می‌شود.

به گفته رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز از اول سالجاری تاکنون بیش از ۳۵ واحد عرضه مرغ زنده در سطح شهر اهواز پلمب گردیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.