بیش از ۳ میلیارد دستگاه Android فعال وجود دارد

معاون مدیر مسئول گوگل از وجود بیش از ۳ میلیارد دستگاه اندروید فعال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون بیش از ۳ میلیارد دستگاه Android فعال در کره خاکی وجود دارد. سامیر سامات، معاون مدیر محصول در Google، این خبر را در Google I / O ۲۰۲۱  اعلام کرد.

شرکت گوگل بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه Android فعال از آخرین کنفرانس توسعه دهنده خود در سال ۲۰۱۹ و یک میلیارد دستگاه از سال ۲۰۱۷ اضافه کرده است. (این زمانی بود که به مرز ۲ میلیارد رسید.) این آمار از فروشگاه Google Play گرفته شده است، اما دستگاه‌های حساب مبتنی بر Android، از فروشگاه‌های جایگزین استفاده می‌کنند، از جمله دستگاه‌های Amazon Fire و هزاران دستگاه مبتنی بر Android چینی که به طور کلی از استفاده از برنامه‌های Google جلوگیری می‌کنند. این بدان معناست که تعداد دستگاه‌های فعال Android بسیار بیشتر از آن است که سامات در جریان مستقیم اعلام کرده است.

این درحالی است که این تعداد اندروید در برابر گوشی آیفون بسیار ناچیز است. شرکت اپل در اوایل سال جاری تعداد بیش از ۱ میلیارد آیفون فعال را در کره خاکی اعلام کرد که تنها یک سوم تعداد دستگاه‌های اندروید است. این یک یادآوری جسورانه است که سلطه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اپل عمدتا به ایالات متحده و مناطق دیگر محدود می‌شود و برای هرجای دیگر، Android است.

بیش از 3 میلیارد دستگاه Android فعال وجود دارد

DJI با وجود کمتر از یک سال عمر، هواپیمای بدون سرنشین محبوب Mavic Air ۲ خود را به روز می‌کند و Mavic Air ۲S را نیز عرضه می‌کند. یک هواپیمای بدون سرنشین با یک سنسور جدید ۱ اینچی با قابلیت فیلم برداری ۵.۴K و فیلم ۴K تا ۶۰FPS.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار