مدیر کل زندان‌های کردستان گفت: در اجرای طرح حمایتی در ماه مبارک رمضان هزار و ۴۹۴ سبد معیشتی بین خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ،  فتحی مدیر کل زندان‌های کردستان ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته در اجرای طرح معیشتی و سرکشی از خانواده زندانیان اظهار داشت:عملکرد مجموعه زندان‌های استان در تحقق این هدف ارزشمند که دغدغه مقام معظم رهبری در جلوگیری از آسیب به خانواده زندانیان و همچنین تاکیدات مؤکد ریاست سازمان زندان‌ها مبتنی بر مراقبت از خانواده‌های آسیب پذیر زندانیان می باشد قابل تحسین است.

فتحی افزود: در اجرای این طرح در کل استان از تعداد ۱۱۲ خانواده زندانیان با حضور مسئولین استانی سرکشی شد.

او با بیان این که زمینه بازنگری پرونده قضایی سرپرست این خانواده‌ها فراهم گردید ادامه داد: در ماه رمضان با همت خیرین و تلاش‌های انجمن‌های حمایت تعداد یک هزار و ۴۹۴ سبد معیشتی به ازرش ریالی پنج میلیارد ریال، تعداد ۳۳۶ کارت هدیه با ارزش ریالی بیش از یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال، یک هزارو ۸۷۰ پرس غذای گرم تعداد۱۳ تبلت به فرزندان خانواده‌ها و چند دستگاه یخچال و تلوزیون به خانواده‌های نیازمند اهداءگردید.

مدیر کل زندان‌های کردستان با تاکید بر استمرار بازدید‌ها و بررسی و پیگیری تا حصول نتیجه عنوان کرد: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان تعداد ۵۵ پرونده صلح و سازش منجر به آزادی زندانیان گردید.

فتحی با تاکید بر رسیدگی جهادی به وضعیت خانواده زندانیان پیرو تاکیدات مؤکد ریاست محترم سازمان زندان‌ها، خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در انجمن‌های حمایت زندانیان برای حمایت‌های مستمر از خانواده‌ها شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.