رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و سالم در استان آماده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در نشست مشترک مسئولان ستاد انتخابات استان با مسئولان ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و سالم در استان آماده شده است و با افزایش تعداد صندوق‌ها و برگزاری انتخابات در فضا‌های مناسب زمینه مشارکت همه اقشار مردم در انتخابات کاملا مهیا است.

او افزود: ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری اهالی شریف استان اردبیل در انتخابات ۲۸ خرداد، اساسی‌ترین وظیفه تمام دستگاه‌های مرتبط با انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به تایید صلاحیت بالا در بین داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر در استان گفت: از ۸۸۴ نفر داوطلب شورا‌های اسلامی شهر، تنها ۳۸ نفر رد صلاحیت شده اند که آن‌ها هم می‌توانند اعتراضات خود را اعلام کنند.

ندایی افزود: برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها نیز از کل روستا‌های استان به جز ۵روستا ثبت نامی داریم که این امر مشارکت کل روستا‌های استان در انتخابات را موجب می‌شود.

او در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیما در امر اطلاع رسانی، انتقال اخبار و اطلاعات را از جمله مهم‌ترین ارکان انتخابات عنوان کرد.

در این نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل هم با تبیین طرح‌ها و برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز اردبیل در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی گفت: رسانه استانی با تمام توان و ظرفیت خود در میدان عمل، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی حاضر است تابه همت مردم انقلابی و بصیر استان انتخاباتی پرشور و گسترده رقم بخورد.

در این نشست مسئولان ستاد انتخابات استان و معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل گزارشی از فعالیت‌های انتخاباتی انجام شده ارائه دادند و در پایان لوح تقدیر استاندار اردبیل به پاس فعالیت‌های گسترده انتخاباتی رسانه استانی به مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل اهدا شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.