در اجرای طرح ضیافت رمضان در چهارمحال و بختیاری، ۳۴۳ پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح ضیافت ماه رمضان گفت: ۳۴۳ پرونده تعزیراتی در استان در حوزه کالا و خدمات و بهداشت و دارو و درمان تشکیل شد.

او افزود: از این تعداد ۱۸۰ پرونده در حوزه کالا و خدمات و ۱۶۳ پرونده در حوزه بهداشت دارو درمان بود که از این تعداد ۲۲۸ پرونده مختومه شده است.


بیشتر بخوانید


عمرون میزان محکومیت پرونده‌های حوزه کالا و خدمات و حوزه بهداشت را ۵۹۸ میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: در این مدت علاوه بر بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت، ۳۷ گروه گشت مشترک، متشکل از نماینده تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و اداره اماکن از تعداد ۲۹۸ واحد صنفی شامل قنادی‌ها، آش و حلیم، موادغذایی، توزیع کنندگان کالا‌های اساسی، رستوران‌ها، مراکز بین راهی، مرغ و ماهی بازرسی و نظارت اعمال شد.

او ادامه داد: در این مدت به ۱۰۰ واحد صنفی تذکر و از ۱۸۱ واحد به لحاظ رعایت قوانین و مقررات صنفی تقدیر شد و برای هشت واحد نیز فرم تخلف تنظیم شد.

عمرون از مردم خواست: تا گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات tazirat ۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.