در گفت‌وگوی ویژه خبری مطرح شد؛

ابوشریف: چهره رژیم جعلی صهیونیستی بیشتر مخدوش‌ شده است

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در ایران و مهدی شکیبایی کارشناس فلسطین مهمان گفت‌وگوی ویژه خبری بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و شکیبایی کارشناس مسائل فلسطین امشب ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی تحولات فلسطین پرداختند.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه در غزه شاهد حوادثی هستیم و دیدیم که اسرائیلی‌ها چه کار‌هایی را انجام می‌دهند گفت: اسرائیل تحت نظر دوربین‌ها جنایت‌ها را انجام می‌دهد، جنایت‌های زیادی در جا‌های مختلف فلسطین انجام شده است و تعداد زیادی از فلسطینیان کشته شده‌اند و این طبیعت رژیم صهیونیستی است و الان چهره این رژیم جعلی بیشتر مخدوش شده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات ما پیشرفته‌تر شده و محور مقاومت در این مسئله با ما بوده است ادامه داد: در کرانه باختری دیدیم که غیر از مقاومت کاری نمی‌توان کرد، حتی مسجد الاقصی هدف عملیات یهودی سازی گسترده قرار گرفت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه اسرائیل یک آپارتاید حقیقی است گفت: اسراییل یک نژاد پرست است و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد، ملت فلسطین تنها گزینه‌ای که دارد مقابله و اتحاد پیرامون مقاومت است تا بتوانند به حقوق خود دست پیدا کنند.

ابوشریف اظهار کرد: مشکل اصلی مشکل اشغالگری است و ما تلاش می‌کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم علیه توطئه‌هایی که الان علیه ما انجام می‌شود مقابله کنیم، ملت فلسطین مقاومت می‌کند لذا ۷ میلیون نفر در فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند توطئه‌های خود را اجرایی کند به همین خاطر دچار دیوانگی کامل شده است عنوان کرد: صهیونیست‌ها دچار جنون و دیوانگی شده‌اند، کابینه رژیم صهیونیستی دچار شگفتی و تعجب شده است و عامل آن مقاومت ملت فلسطین است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه شهرک نشین‌های صهیونیستی روز به روز افزایش پیدا می‌کنند افزود: افراطیون و تندرو‌ها در آنجا کار‌های بسیار زشت انجام می‌دهند و به فلسطینی‌ها فشار می‌آورند، مشکل نتانیاهو در داخل را باید مورد ارزیابی قرار داد، مشکلات نتانیاهو در داخل بیشتر از جنگ غزه است نتانیاهو در داخل کشور خود دچار چالش‌های زیادی شده این در حالی است که ملت فلسطین متحد شده است.

وی اظهار کرد: ملت فلسطین در مسیر مبارزه متحد هستند، ملت فلسطین می‌خواهند پیام هایشان را به سازمان‌های بین الملی و کشور‌های بزرگ برساند، کشور‌های بزرگ بودند که اسرائیل را ایجاد کردند و فشار‌ها را بر ملت فلسطین روزبه‌روز بیشتر می‌کند، ملت فلسطین آماده است تا حقوق خود را به دست آورد، همه می‌دانند که حقوق ملت فلسطین چیست.

ابو شریف با اشاره به اینکه ما از خودمان و از وجود خودمان دفاع می‌کنیم بیان کرد: ما معادله رژیم صهیونیستی را شکستیم، مقاومت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و همه شاهد بودند که ارتشی که شکست ناپذیر بود شکست پذیر شد.

وی با اشاره به اینکه ما به اهداف خودمان ادامه می‌دهیم گفت: رویای صهیونیست‌ها از بین رفت و متلاشی شد و یک پیروزی بزرگی برای ما ایجاد شد، موفقیت ها‌ی زیادی در طول این جنگ به دست آوردیم، امکانات ما همچنان موجود است، ما شگفتی‌های بیشتری داریم، موشک قاسم را داریم که قدرت تخریبی بسیار بالایی دارد، ما شگفتی‌های بیشتری داریم، موشک قاسم ۱، ۲، ۳ و سلاح‌های پیشرفته‌تری داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

شکیبایی کارشناس مسائل فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نتوانست اهداف خود را محقق کند افزود: آن‌ها می‌خواستند به درون نوار غزه فشار آورد، آن‌ها اقدام به زدن اماکن مسکونی عمومی کردند، طبیعی است در چنین شرایطی وقتی موسسات بهداشتی را مورد هدف قرار می‌دهند، سازمان‌های بهداشت اعتراض خواهند کرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به اهداف نظامی خود در این جنگ نمی‌رسد، در جنگ‌های قبلی هم همین اتفاق افتاد و آن‌ها اماکن مسکونی را مورد هدف قرار دادند، برای رژیم صهیونیستی این موضوع یک امتیاز شد، در جنگ اخیر مساحت وسیعی از مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی هدف موشک‌های فلسطینی قرار گرفت و یک شکست اطلاعاتی بزرگی برای رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.

این کارشناس مسائل فلسطین خاطرنشان کرد: گروه‌های فلسطینی تل‌آویو قلب سیاسی رژیم صهیونیستی را که تاکنون هیچ موشک عربی به آن‌جا نرسیده بود، هدف قرار دادند.

شکیبایی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در دومین روز با حجم وسیعی از موشک‌های مقاومت روبه‌رو شد افزود: آن‌ها با موشک‌هایی که نقطه زن دقیق بودند مواجه شدند و اماکن حساس و حیاتی این رژیم جعلی را مورد هدف قرار دادند.

وی اظهار کرد: از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین منطقه اراضی اشغالی ۱۹۴۸ هدف موشک‌های فلسطین قرار گرفت، فلسطینیان از اشراف اطلاعاتی خوبی برخوردار هستند، گروه‌های مقاومت فلسطینی بیش از ۱۴ هزار موشک را آماده کرده بود تا به سمت اهداف صهیونیستی شلیک شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار