رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بر اساس بررسی‌ها در بیشتر مناطق کشور دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در برگزاری آزمون‌های حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی رعایت شده است.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس بررسی‌ها و رصد امروزمان، در بیشتر مناطق دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در برگزاری آزمون‌های حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی رعایت شده و اگر هم در جایی اولیاء و دانش آموزان احساس می‌کنند این دستورالعمل‌ها به درستی انجام نمی‌شود، به مجلس اطلاع رسانی کنند تا آزمون‌ها بدون دردسر پایان یابد.

وی تأکید کرد: مجلس دائماً شرایط حوزه آموزش را پایش می‌کند تا از اتفاقات تهدیدکننده سلامت دانش‌آموزان معلمان جلوگیری کند.

اسماعیلی اظهار کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی به طور مناسب رعایت می‌شود و دامنه شیوع کرونا هم در حال فروکش است، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون‌های پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی حضوری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا کلاس‌های دانش‌آموزان عملاً غیر حضوری است و مجلس همواره بر حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان و اولویت قراردادن این موضوع تأکید داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار