پژمانفر:

واگذاری استقلال و پرسپولیس باید منجر به حفظ مسائل مالی شود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اقدام مسئولان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران باید منجر به حفظ مسائل مالی و گردش درست اجرایی آن‌ها شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست این کمیسیون با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی‌سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران گفت: ما خصوصی سازی را ضرورت می‌دانیم و لازم می‌بینیم این اتفاق رخ دهد. اما طبیعتاً اقدامات باید قانونی باشد و با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس از نیاز‌های جامعه هستند، اقدام مسئولان باید منجر به حفظ احساس امنیت بیش از ۶۰ میلیون طرفدار داخل کشور و همچنین حفظ مسائل مالی و گردش درست اجرایی آن‌ها شود.

وی ادامه داد: بخشی از توضیحات وزیر ورزش و جوانان در نشست با کمیسیون اصل ۹۰ باید مستند و مکتوب شود. با توجه به شرایط و وضعیت بورس، مقواری نگرانیم نحوه واگذاری نتواند مسائل را حل و فصل کند که در نتیجه، بخشی از مسائل را در جلسات دیگر و بخشی را به صورت مکتوب پیگیری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام پژمانفر اظهار کرد: کمیسیون اصل ۹۰ بر اساس شکایاتی از طرز کار وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری دو تیم یاد شده و اقدامات صورت گرفته در این باره دریافت کرده، به موضوع واگذاری و خصوصی سازی ورود کرده است و کارشناسان ما مسائل مختلفی را در این زمینه مطرح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار