با کمک اداره امور تصفیه و ورشکستگی دستگاه قضا یک شرکت صنعتی ساوه‌ای به تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با کمک اداره امور تصفیه و ورشکستگی دستگاه قضا یک شرکت صنعتی تولید لوله در ساوه از ورشکستگی خارج و به تولید بازگشت.

به دلیل اینکه دفتر مرکزی این شرکت در تهران است موضوع خروج شرکت از ورشکستگی از سوی دستگاه قضا در تهران پیگیری شد و امروز رئیس کل دادگستری و رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران برای بازدید به این شرکت آمدند.

ترکی رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران در این بازدید گفت: در حال حاضر این شرکت ساوه‌ای بدهی جاری از لحاظ بیمه، کارگری و مالیات ندارد و دارایی شرکت به حدی رسیده که می‌تواند مطالبات بانک‌ها را به روز پرداخت کند.

حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران هم با بیان اینکه تولید فصل بسیار مهمی در کشور است گفت: نباید یقه تولیدکننده را بیجا و بی مورد بگیریم.

حشمتی مهذب با بیان اینکه استقلال هر کشور به تولید و اشتغال جوانان بستگی و ارتباط دارد اظهار کرد: همه مسائل و مشکلات گردن تحریم‌ها نیست و حتی اگر تحریم رفع شود واقع قضیه این است که نیاز به ظرفیت داخل داریم و باید از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

او تاکید کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان  با  تحریم و بعد با جنگ تحمیلی خسارت‌های بسیاری را به ما وارد کردند و علت این توطئه‌ها کوتاه شدن دستشان ملت از منافع ملی ما بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران عنوان کرد: مهم‌ترین عامل پیشرفت نیروی انسانی است که در اختیار داریم که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و عزت طلبی می‌طلبد که روی پای خود بایستیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.