تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

"جدال با بنزین" عنوان تیتری است که روزنامه اصفهان امروز انتخاب و منتشر کرده است.قیمت بنزین و یارانه پرداختی به این ماده سوختی همواره در دولت های مختلف مورد بحث بوده است که این روزنامه در خصوص آن گزارشی را ارایه داده است.

روزنامه وحدت با انتخاب تیتر "بی آبی در بین سدها" و با مطرح کردن سوالی با این مضمون که آیا اتفاقات غیزانیه در جغرافیای دهدز تکرار  می شود موضوع بی آبی در برخی از مناطق خوزستان را زیر ذره بین خود گرفته است.

گسترش ساخت و ساز و خانه سازی در مناطق بحرانی فرونشست زمین از جمله معضلاتی است که این روزها مردم و مسئولین در اصفهان با آن دست و پنجه نرم میکنند.موضوعی که روزنامه زاینده رود با انتخاب تیتر "ساخت و ساز در زمین بحران" به آن پرداخته است.

در حالی که متولیان امر می گویند در ۴ ماه نخست امسال هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت ولی استارت افزایش قیمت ها از همان روزهای اول سال زده شده است و هر هفته با افزایش قیمت کالاها مواجه می شویم و قیمت های یاغی گونه موجب نارضایتی شدید شهروندان شده است.موضوعی که با تیتر " قیمت‌های یاغی گونه" در روزنامه خراسان جنوبی به آن پرداخته شده است.

اخبار اصفهان

وحدت

مهد تمدن

آوای خراسان جنوبی

نقد حال

سپهر ایرانیان

کرمان امروز

کاغذ وطن

کیمیای ایران

دیار سبز

اقتصاد کیش

کرانه شمال

خبر شمال

سفیر ایلام

خراسان رضوی

ساقی آذربایجان

خراسان جنوبی

سیمای شهر

بشارت یزد

صبح ساحل

کارون

نصف جهان

قدس

بامداد جنوب

ولایت قزوین

باختر

وارش

دیار پاکان

تماشا

خراسان امروز

پیام ما

افسانه

دریا

آفتاب یزد

یاقوت وطن

طرح نو

اقتصاد بومی

عسلویه

اصفهان زیبا

گویه

طلوع

سبحان

بشارت کیش

شهرآرا

خراسان ورزشی

خراسان

شهرآرا

زاینده رود

خراسان جنوبی

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.