سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی در محل نگه داری لاستیک‌های ضایعاتی توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۲:۲۹ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بزرگراه آزادگان، محله علی آباد قاجار، نرسیده به پمپ بنزین اعلام شد و چهار ایستگاه به همراه خودرو‌های پشتیبانی شامل کف شیمیایی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این محدوده خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران است و این خودرو‌ها و تجهیزات به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند و عوامل آتش نشانی منطقه هم در محل حضور داشتند. محل آتش سوزی یک زمین خیلی بزرگ بود که برای نگه داری لاستیک‌های ضایعاتی بود.

ملکی گفت:بخشی حدود ۲ هزار متر دچار آتش سوزی شده بود و با توجه به اینکه بهم ریخته بود و نظمی در آنجا وجود نداشت، به سرعت آتش در حال سرایت به اطراف بود، , ولی آتش نشانان از چند جهت عملیات را با توجه به آتش و دود زیاد آغاز کردند.

وی افزود:در حال حاضر محل تحت کنترل است و کماکان آتش نشانان در حال اطفا هستند و تا دقایقی دیگر وارد مرحله لکه گیری می‌شوند. تا به این لحظه هم مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشته ایم.
انتهای پیام /

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار