در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، باز هم رقابت بین شرکت های شیائومی و سامسونگ است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های هوشمند سری ردمی نوت 10 شیائومی مثل هفته قبل صدرنشین جدول پرطرفدارترین گوشی های هوشمند هفته، هستند. گوشی Redmi Note 10 Pro جایگاه اول هفته قبل خود را حفظ کرده و ردومی نوت 10 معمولی هم مثل هفته قبل دنباله رو مدل پرو در جایگاه دوم است.

اما یک تازه وارد در جایگاه سوم دیده می شود. گوشی Zenfone 8 ایسوس که به تازگی وارد فهرست پرطرفداران گوشی های هفته شده، نمایش خوبی در جدول این هفته داشته است. البته جای گیری در این جایگاه به دلیل رونمایی این هفته از این گوشی است.

تغییرات در فهرست پرطرفدارترین گوشی های هفته

گوشی Poco X3 Pro شیائومی هم مثل هفته قبل بالا نشین است اما با یک پله نزول در جایگاه چهارم قرار گرفته است. دقیقا برعکس Galaxy A72 که یک پله ارتقا داشته و به رده پنجم رسیده است. این اتفاق بعد از مدت ها رخ می دهد چون در چند هفته اخیر هیچ یک از گوشی های شرکت سامسونگ در جمع 5 گوشی اول حضور نداشتند.

تلفن اندرویدی Xiaomi Poco F3 نسبت به هفته قبل یک رده افت را تجربه کرده و در رده ششم ایستاده است. گوشی هوشمند گلکسی S21 Ultra 5G در ادامه نمایش خوب خود از رده هشتم جدا شده و با تجربه صعود یک پله‌ای جایگاه هفتم را تصاحب کرده است. البته گویا این گوشی جای خود را با گوشی گلسی A52 5G شرکت سامسونگ عوض کرده، چون از رده هفتم به رده هشتم منتقل شده است.

اما گوشی سامسونگ گلکسی A12 جایگاه خود را حفظ کرده و مثل هفته قبل، در رده نهم قرار گرفته است. گوشی گلکسی A52 سامسونگ هم، تازه وارد این فهرست شده و در رتبه دهم جای گرفته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۷ اردیبهشت ماه) 2

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۷ اردیبهشت ماه) 3


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار