آیت الله اراکی گفت: باید لشکر بین المللی مقاومت علیه آمریکا تشکیل شود وگرنه آمریکا همان بلایی را که امروز سر فلسطین، یمن، افغانستان و عراق آورده است روزی بر سر بقیه کشور‌های مسلمان خواهد آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و محکومیت حادثه تروریستی افغانستان گفت: نمایندگان مرکز مدیریت، شورای عالی، جامعه مدرسین، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مهد و خاستگاه انقلاب و جبهه مقاومت تجمع کرده‌اند تا حمایت خود را از مجاهدت مردم فلسطین اعلام کنند و به جهانیان بگویند که مانند روز اول پشتیبان محور مقاومت هستند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه ما آمادگی داریم با جان، مال و همه امکانات خود به کمک مجاهدان فلسطینی بشتابیم، افزود: شهدای فلسطینی شهدای ما هستند و غم خانواده شهدای فلسطین غم ما است و یک ملت مقاوم و مقتدر مانند جمهوری اسلامی ایران پشتیان فلسطین است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه کمک به مردم مظلوم فلسطین را واجب شرعی بر هر مسلمان دانست و گفت: واجب است با هرچه می‌توانیم از جمله نیروی انسانی، مال و سلاح به یاری مردم مظلوم غزه برویم و از همسایگان فلسطین تقاضامندیم که راه را برای ارسال کمک‌های جبهه مقاومت به مردم مظلوم فلسطین و غزه باز کنند.

او با ابراز امیدواری نسبت به حمایت حکومت‌ها از مردم مظلوم فلسطین، گفت: دشمن اصلی اسلام آمریکا است و هر زخمی که بر امت اسلامی چه در فلسطین و چه در افغانستان و دیگر نقاط امت اسلامی وارد می‌شود به دست آمریکا است.

آیت الله اراکی داعش را مانند رژیم غاصب صهیونیستی ابزار دست آمریکا دانست و گفت: مردم افغانستان باید یکپارچه قیام کنند و نگذارند که آمریکا در این کشور جنایت کند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است، افزود: همه ملت‌های جهان را فرا می‌خوانیم تا علیه آمریکا به کمک فلسطین بشتابند و جبهه متحد علیه آمریکا تشکیل شود وگرنه آمریکا روزی همان بلایی که امروز سر فلسطین، یمن، افغانستان و عراق آورده است را سر بقیه مسلمانان خواهد آورد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه باید لشکر بین المللی مقاومت علیه آمریکا تشکیل شود، افزود: ما از نیروی قدس پشتیبانی می‌کنیم و امیدواریم این نیرو از همه ظرفیت‌های جهادی جهان اسلام استفاده کند و بتواند علیه آمریکا جبهه واحدی را تشکیل دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار