دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: فرصت جدید تعیین شده برای بازپرداخت اقساط بانکی معوقه‌ گروه‌های شغلی تا پایان خردادماه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهلا عموری دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت:  درپی شیوع کروناویروس و تعطیلی گاه و بی گاه  گروه‌های شغلی سطوح ۲، ۳ و ۴ در ستاد استانی مدیریت این بیماری ابلاغ شد و به هر کدام از صاحبان مشاغل ۲، ۳ و ۴ که اقساط بانکی آنها در سال ۱۳۹۹ به تاخیر افتاده است، تا پایان خردادماه مهلت داده شود تا نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

 او افزود: این ابلاغیه، هفته گذشته به دست ادارات امور شعب بانک‌ها رسیده است و انتظار می‌رود که بانک‌های خوزستان مطابق مقررات و ضوابط تعیین‌شده برای حمایت از کسب و کار‌ها اقدام کنند.

عموری تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی، هر گونه سرپیچی از دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی کرونا را مورد رصد و بررسی قرار می‌دهند و قطعا با متخلفان در این زمینه بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در پایان از فعالان اقتصادی خوزستان خواست تخلف بانک‌ها در خصوص سرپیچی از مصوبات ستاد‌های ملی و استانی کرونا را جهت پیگیری‌های قانونی، به اتاق بازرگانی اهواز گزارش دهند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.