به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی فر مدیر عامل شرکت ملی پست ضمن تبریک روز ارتباطات اظهار کرد: رضایتمندی مشتریان ضروری است و برای اطلاع از عملکرد خود، نیاز بود مرکز تماسی را ایجاد کنیم تا به سوالات هموطنان پاسخگو باشیم. مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: این مرکز در سال گذشته راه اندازی شد و در بخش های مختلف پاسخگویی داریم.
او گفت: هموطنان میتوانند پیشنهادات و انتقادات خود را به ما اعلام کنند و میزان پاسخگویی در این مرکز بسیار بالا رفته است. سبحانی فر بیان کرد: ما برای اینکه بتوانیم پاسخگویی را به روش بهتری انجام دهیم و هموطنان منتظر نباشند، برنامه توسعه مرکز را پیاده خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: قرار است تعداد اپراتور های مرکز بیشتر شود. همچنین قرار است یک مرکز دیگری هم راه اندازی شود که پاسخگوی سوالات باشد. او گفت: رویکرد مردم به خاطر شرایط کرونا، به سمت خریدهای اینترنتی رفته و ما در این مدت اخیر تلاش کردیم بخش های مختلف را توسعه دهیم.
سبحانی فر بیان کرد: موضوع زیرساخت ها را پیگیری کرده ایم و ظرفیت حمل و نقل شهری ما از خرداد ماه به صورت ۱۰۰ درصد تقویت میشود. مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ۴۰ دستگاه کامیون نیز برای حمل و نقل بین شهری خریداری شده، همچنین مرکز تجزیه و مبادلات را نیز به ۲ مرکز افزایش داده ایم.
او گفت: ۴۰ هزار ورودی نیز خریداری شده و فرایندهای ما نیز در حال اصلاح است. سبحانی فر بیان کرد: ما در حال حاضر ظرفیت را بالا میبریم و سرعت هم در حال افزایش است و در چند ماه آینده بسته ها با سرعت بیشتری به دست هموطنان میرسد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/