مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه با اعلام سهمیه نهایی استان در جام جهان پهلوان تختی، گفت: استان کرمانشاه با هشت آزادکار، ۲ فرنگی کار و یک مربی در جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول صفری مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت : چهل و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

او گفت : طبق آخرین بخشنامه از اسامی کشتی‌گیران دارای سهمیه برای حضور در این رقابت بین‌المللی کرمانشاه با ۱۰ کشتی‌گیر و یک مربی (فرزاد غیبی) در رشته آزاد و فرنگی حضور خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه اشاره‌ای به اسامی نفرات دعوت شده از استان کرمانشاه داشت و افزود: در رشته کشتی آزاد خیراله قهرمانی (۶۵ کیلوگرم)، سبحان یاری (۷۴ کیلوگرم)، حامد رشیدی (۷۴ کیلوگرم)، بهمن تیموری (۷۹ کیلوگرم)، محمدجواد حمیدی (۷۹ کیلوگرم)، ارشک محبی (۹۲کیلوگرم)، جواد نظری (۹۷کیلوگرم)، یداله محبی (۱۲۵کیلوگرم) حضور دارند.

او ادامه داد: محمدسعید عزیزی (۷۴کیلوگرم) و سعید شاهرخی (۷۴کیلوگرم) کشتی‌گیران رشته فرهنگی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

صفری افزود: براساس تصمیم کادر فنی، این رقابت‌ها در کشتی آزاد و فرنگی به‌عنوان یکی از مراحل اصلی گزینش نفرات به جهت اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود و در صورت حضور نداشتن، کشتی‌گیر غایب شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ را نخواهد داشت .

اعزام سه کشتی گیر ناشنوای کرمانشاهی به مسابقات جهانی ترکیه

سرپرست هیات ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: سه کشتی گیر ناشنوای کرمانشاهی به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می‌شوند.

توران قره ویسی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای اعزام به مسابقات جهانی، گفت: در این مسابقات دو کشتی گیر آزادکار ناشنوای کرمانشاهی به عنوان نفرات اول مجوز حضور در مسابقات جهانی ترکیه را گرفتند.

او گفت: کیوان رستم آبادی در وزن ۶۱ کیلوگرم و فرود حجتی در وزن ۷۲ کیلوگرم دو کشتی گیر ناشنوای کرمانشاهی هستند که توانستند با غلبه برحریفان، نفرات اول اوزان خود برای اعزام به مسابقات جهانی شوند.

سرپرست هیات ناشنوایان استان کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه محمدرسول جمور دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در اردو‌های تیم ملی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داد و نفر دوم وزن ۷۰ کیلوگرم شد، برای همین در حال رایزنی هستیم تا این کشتی گیر را هم به عنوان نفر دوم وزن خود عازم این رقابت‌ها کنیم.

او افزود: علاوه بر این سه کشتی گیر، از سید مصطفی معینی از مربیان کشتی ناشنوایان استان هم برای حضور در کادر فنی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت‌های جهانی ترکیه دعوت شده است.

قره ویسی با اشاره به تاخیر یک ماهه در برگزاری مسابقات کشتی جهانی ناشنوایان ۲۰۲۱ به میزبانی ترکیه، ادامه داد: این مسابقات قرار بود خرداد ماه برگزار شود، اما با یک ماه تاخیر در تیرماه برگزار خوهد شد.

او گفت: در حال حاضر هم این سه کشتی گیر کرمانشاهی در اردوی تیم ملی حضور دارند و تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی یک مرحله اردوی دیگر را نیز خواهند داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.