مسئول بسیج سازندگی سپاه آذرشهر از احداث ۱۰۰ خانه احسان در این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ دوم پاسدار رحیم زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه آذرشهر در بازدید از روند احداث خانه‌های احسان شهرستان آذرشهر که در حال ساخت هستند گفت: صفر تا صد این خانه‌ها به همت گروه‌های جهادی و با همراهی خیران ساخته شده اند و بعضی از این خانه‌ها مخصوص افرادی است که تحت پوشش هیچ کدام از نهاد‌های حمایتی نیستند.

او گفت: تاکنون ۳۰ واحد خانه احسان احداث شده است و برای امسال نیز حدود ۱۰۰ خانه را در نظر گرفته ایم و اعلام آمادگی کرده ایم که تا برای افراد تحت پوشش که توانایی ساخت خانه ندارند نیز خانه احداث کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر درباره واحد‌های در حال احداث روستای نادیلوی این شهرستان نیز گفت: این واحد‌ها متعلق به زن و شوهر‌های معلولی است که متاسفانه کسی برای تعمیر اقدام نمی‌کرد و ما برای احداث این خانه‌ها پیشقدم شدیم.

او گفت: ساخت این خانه‌ها با زیر بنای هرکدام ۸۸ متر مربع تقریبا ۵ ماه طول کشیده است و برای هر متر مربع ۲ میلیون تومان هزینه شده است که ۱ میلیون تومان از قیمت بازار ارزان‌تر است.

سرهنگ دوم پاسدار رحیم زاده افزود: تمامی این خانه‌ها بر طبق استاندارد‌های نظام مهندسی و با تایید مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی در این شهرستان گفت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه تاکنون در ۴ مرحله ۲۲ هزار بسته توزیع شده است که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.