بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از کریم باقری تشکر کرد که به حواشی و درگیری‌های دربی دامن نزد.

محمد نصرتی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر استقلال اظهار داشت: بازی را کامل ندیدم، زیرا تیم خودم در لیگ یک بازی داشت. خلاصه بازی را دیدم و به نظرم در طول ۹۰ دقیقه موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. هر ۲ تیم به ویژه پرسپولیس محتاطانه بازی کردند، زیرا پرسپولیس نیاز شدیدی به پیروزی نداشت و شرایطش در جدول خوب بود، اما استقلال فشار بیشتری را تحمل می‌کرد و اگر این تیم در بازی بعدی نتواند امتیاز بگیرد، شاید شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست بدهد.

نصرتی در ادامه گفت: پرسپولیس خیلی خوب و مسلط بازی کرد و به هدفی که داشت رسید. به یحیی گل محمدی، کادرفنی، بازیکنان و مجموعه پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او درباره حواشی و درگیری‌های دربی پایتخت خاطر نشان کرد: این اتفاقات طبیعی است. به هر حال استقلال تحت فشار بود و نیاز زیادی به ۳ امتیاز داشت، اما نتوانست به چیزی که می‌خواست برسد. متاسفانه آخر بازی درگیری رخ داد و باید از کریم باقری تشکر کنیم که به حواشی دامن نزد و درگیری را جمع کرد. امیدوارم در ادامه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

او که در مراسم سالگرد قهرمانی پرسپولیس در فصل ۸۷-۸۶ لیگ برتر حاضر شده بود، درباره قهرمانی با لباس پرسپولیس در آن مقطع گفت: باید از حبیب کاشانی تشکر کنم که تدارک این مراسم را دید. برگزاری این مراسم اتفاق خوبی است و همبازی‌های قدیمی مان را می‌بینیم و خاطرات مرور می‌شود. امیدوارم چنین مراسم‌هایی باز هم برگزار شوند. به هر حال من به عنوان یک مربی دیده می‌شوم، اما به برخی از پیشکسوتان توجه نمی‌شود و به حضور در چنین مراسم‌هایی نیاز دارند. امیدوارم که این مراسم‌ها برای پیشکسوت‌ها برگزار شود و آن‌ها همیشه شاد و سلامت باشند.

نصرتی درباره بازی پرسپولیس با شاهین بندرعامری در جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است. بازی در شرایط آب و هوایی بوشهر سخت است و بازیکنان شاهین بندرعامری انگیزه بالایی دارند، اما پرسپولیس هم قوی‌ترین تیم غرب آسیا است و فکر نمی‌کنم برابر این تیم مشکلی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مسیر پیش روی این تیم برای صعود به جام جهانی و برگزاری دیدار‌های مقدماتی در بحرین گفت: تیم ملی ما نشان داده که مرد روز‌های سخت است. در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ هم، چنین اتفاقی افتاد و اگر ما قطر و اردن را در کشور‌های خودشان شکست نمی‌دادیم، شاید به مرحله گروهی انتخابی جام جهانی هم نمی‌رسیدیم. با وجود این که AFC حق میزبانی را از تیم ما گرفت، فکر می‌کنم تیم ملی ایران توانمندی بالایی دارد و قطعا مردم برای تیم دعا می‌کنند و انرژی مثبت می‌فرستند. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ما قوی هستند و با اطمینان می‌گویم که تیم ملی هر ۴ بازی را می‌برد و صعود می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار