داروخانه‌های آنلاین به افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داروخانه‌های آنلاین به افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان کمک می‌کنند. از زمان معرفی اینترنت، انقلاب بزرگی در زمینه تبلیغات و فروش محصولات به مشتریان به وجود آمده است. مکمل‌های غیر دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از این  قاعده مستثنی نیستند و داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی روز به روز در حال افزایش هستند.

فرض کنید قصد دارید یک محصول آرایشی، بهداشتی، پزشکی و ارتوپدی یا حتی مکمل ورزشی تهیه کنید ولی وقتی چشمتان به داروخانه‌های شلوغ می‌افتد، از خرید کردن پشیمان می‌شوید. ولی با این حساب، باز دلتان می‌خواهد، محصول مورد نیاز خود را از یک داروخانه معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید. اینجاست که اهمیت داروخانه‌های آنلاین مشخص می‌شود.

همچنین در این روز‌های سخت که مهمانی ناخوانده به اسم کرونا، اکثر ما را خانه‌نشین کرده بی‌شک کسب و کار‌های اینترنتی می‌توانند کمک شایانی برای رفع نیاز‌های روزانه‌ی ما کنند. داروخانه آنلاین نیز از این کسب و کار‌ها مستثنی نیست و می‌تواند در این شرایط دشوار حتی فرشته نجات ما باشد.

 

داروخانه‌های آنلاین بدون شک می‌توانند برای متقاضیان بسیار مفید باشند. به فرض مثال برای افرادی که به دلیل زندگی کردن در نواحی دور افتاده به برخی محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل‌ها دسترسی ندارند می‌توانند به راحتی خرید این محصولات را انجام دهند.

همانند دیگر تجارت‌ها، موفقیت داروخانه‌های آنلاین داروباما به میزان رضایت مشتری‌هایی که از خدمات داروخانه‌ها استفاده می‌کنند بستگی دارد. موارد بسیاری هستند که باعث می‌شوند مشتریان از استفاده از خدمات داروخانه‌های آنلاین داروباما رضایت داشته باشند:

  • بررسی اطلاعات و شرایط مشتری
  • قیمت و موجود بودن محصول
  • کیفیت مراقبت از محصول
  • خدمات مشتریان
    10 دلیل برای خرید از داروخانه آنلاین داروباما

۱-تنوع بالا

 

داروخانه آنلاین داروباما جزو معدود داروخانه آنلاین هائی است که حدود ۱۲۰۰۰ محصول را در وبسایت و اپلیکیشن خو جاداده .

۲-قیمت رقابتی

قیمت های موجود در وبسایت و اپلیکیشن داروخانه آنلاین داروباما بصورت روزانه آپدیت می شود.

10 دلیل برای خرید از داروخانه آنلاین داروباما

۳-بروزبودن موجودی

داروباما با بکارگیری از نرم افزار های درون محیطی توانسته موجودی محصولات را فورا اصلاح کند و احتمال خطای موجودی را تا حد چشم گیری نسبت به رقبای خود کاهش دهد.

۴-ارسال رایگان

تمامی سفارشات بالای ۲۵۰ هزارتومان بصورت رایگان توسط پیک استخدامی داروباما ارسال میگردد.

۵- مشاوره قبل از خرید

بیش از ۲۰ مشاور تخصصی آنلاین در حوزه های مختلف(آرایشی ومراقبت پوست ،دارویی،بدنسازی و...)آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید از سایت داروباما هستند.

۶-بسته بندی ویژه

تمامی محصولات ارسالی داروباما،بابسته بندی اختصاصی این برند ارسال میگردد که احتمال شکستگی یا ازبین رفتن محصولات را به صفر میرساند.

۷-اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در سایت و اپلیکیشن داروباما دارای مجوز از سازمان غذا و دارو ،لیبل اصالت میباشند.

۸-پیگیری آسان سفارشات

مشتریان داروباما میتوانند بعد از سفارش محصول مورد نظر خود و دریافت کد سفارش با مراجعه به صفحه پیگیری سفارشات از وضعیت لحظه ای سفارش خود مطلع شوند.

۹-  دارای جواز رسمی فروش اینترنتی محصولات داروخانه ای بجز دارو

داروخانه آنلاین داروباما دارای مجوز رسمی فروش محصولات داروخانه ای به جز دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  و اینماد از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد. که کاربران میتوانند از قسمت پابرگ (فوتر سایت) در صفحه مجوزها این مدارک مشاهده کنند.

۱۰-  ارسال سفارشات حتی در روزهای تعطیل 

تمامی سفارشات داروباما حتی در روز های تعطیل در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۸ ارسال میگردد.

 

برای ورود به سایت داروخانه آنلاین داروباما کلیک کنید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار