۸ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۱۱۸ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۸ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۸ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به پذیرش و بستری ۱۰۳ بیمار جدید مشکوک به کرونا ویروس، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از ترخیص ۱۳۵ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی در همین مدت خبر داد.

او با بیان اینکه ۴۶۱ بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی استان بستری و از این تعداد ۱۱۴ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند گفت: ۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران فوت کردند.

بابل بدون مرگ کرونایی

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش و بستری ۱۷ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، و نیز ترخیص ۲۱ بیمار با بهبودی نسبی در همین مدت خبر داد.

او افزود: در حال حاضر ۱۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری که ۳۱ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲۴ ساعت گذشته تاکنون آماری مبنی بر فوت بیمار کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ثبت نشده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.