اعتراض‌ مادران مشهدی و زنان افغانستانی‌ مقیم مشهد در محکومیت کودک کشی‌‌ها در غزه و افغانستان به دفتر سازمان ملل کشید و تجمعی با عنوان «مادرانه» جهت هم‌دردی با مادران شهدای مکتب سیدالشهدا در کابل و مادران شهدای فلسطینی در نوار غزه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیش از ظهر امروز در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمعی با عنوان «مادرانه» جهت هم‌دردی مادران مشهدی با مادران شهدای مکتب سیدالشهدا درکابل و مادران شهدای فلسطینی در نوار غزه برگزار شد.

در این تجمع، جمعی از مردم مشهد به همراه مادران و فرزندان‌شان و افغانستانی‌های مقیم مشهد و خانواده‌های شهدای مدافع حرم شرکت کردند و در حرکتی نمادین برای دانش‌آموزان شهید مدرسه دخترانه در افغانستان شمع روشن کردند تا فریاد این مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند.


بیشتر بخوانید



تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرچم فلسطین، علیه رژیم غاصب اسرائیل و اقدام تروریستی افغانستان شعار دادند و این رفتار‌های وحشیانه را شدیدا محکوم کردند.

حاضران در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه ای قرائت کردند که در آن آمده بود: فاجعه‌ غمبار مکتب سیدالشهدا علیه السلام، در محروم ترین نقطه شهر کابل، پرده از روی چند واقعیت عینی جامعه و کشور ما برداشته و عمق تاریک اندیشی، جهالت و ضلالت عاملین جنایتکار و مزدوران وهابیت را به نمایش می گذارد که بی کفایتی و غفلت تعمدی نیروهای امنیتی کشور در این واقعه و وقایع مشابه آن، بر کسی پوشیده نیست و اینکه خود غفلت کرده یا مامور به تغافل هستند بر ما روشن نیست و این چیزی است که نیروهای امنیتی کشور، باید پاسخ دهند.

«جامعه شیعه و پیروان امام صادق علیه السلام، به تبعیت از امامان معصوم (ع) خویش، در طول تاریخ به جرم مثبت اندیشی و علم اندوزی همواره مورد خشم، خشونت و نفرت متعصبانه تاریک اندیشان گمراه بوده‌اند».

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.