گربه خانگی برای نجات جان خود اقدام به پرش از طبقه پنجم یک ساختمان غرق شعله های آتش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرش یک گربه از طبقه پنجم ساختمان غرق شعله‌های آتش در شیکاگو آمریکا را به تصویر می‌کشد. این گربه پس از خروج از ساختمان در حال سوختن، خود را به لبه پنجره رساند و سپس از طبقه پنجم به پایین پرش و فرار کرد. مرکز آتشنشانی شیکاگو روز پنجشنبه این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دود غلیظی از داخل ساختمان بیرون می‌آید این گربه سیاه رنگ در حالی که روی لبه پنجره ایستاده است ناگهان به پایین پرش می‌کند. بنا به گفته شاهدان عینی این گربه پس از فرود موفق در پایین ساختمان از محل آتش سوزی فرار کرد. بنا به گفته صاحب این گربه، این حیوان هنوز به خانه بازنگشته است. این اتفاق در یکی از مناطق شهر «انگلوود» شیکاگو رخ داد.

«لری لنگفورد»، مدیر اداره آتشنشانی گفت که همسایگان در نزدیک خیابان ۶۵ و لووه اقدام به جستجوی گربه کردند، اما موفق به پیداکردن آن نشدند. بنا به گفته لنگفورد ماموران آتشنشانی تلاش کردند تا این گربه را در هوا بگیرند، اما این حیوان پس از فرود روی زمین فرار کرد. در این حادثه آتش سوزی، آتشنشانان در مدت زمان ۱۵ دقیقه موفق به خاموش کردن آتش که از آشپزخانه آغاز شده بود شدند.


بیشتر بخوانید


ویدئوی پرش این گربه پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون حدود ۷۵۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران با ارائه راهکاری برای پیداکردن گربه نوشت: «باکس گربه را در بیرون ساختمان قرار دهید، آن‌ها قادر هستند تا بوی آن را از فاصله زیادی متوجه شوند.» کاربر دیگر با درج کامنتی با مضمون مشابه نوشت: «پیشنهاد می‌کنم بالای درختان یا بوته‌های اطراف را بگردید. گربه معمولا بعد از فرار لا به بلای درختان می‌رود یا در میان بوته‌ها مخفی می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینم از پیشی ناز نازی ما فداش شم چه گربه زرنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
به به چه گربه شجاعی در فیلم در ثانیه 13 گربه سیا شجاع ما پرید پایین در میان شعله های اتش و دود افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه کمک فنری داشت