تیم فوتبال لیل تنها ۲ مسابقه تا قهرمانی در لیگ فرانسه فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال لیل امشب در چارچوب دیداری حساس از هفته سی و هفتم لیگ فوتبال فرانسه به مصاف تیم سنت اتین می‌رود. دیداری که می‌تواند قهرمان این فصل لوشامپیونه را در فاصله یک هفته مانده به اتمام این مسابقات مشخص کند.

تیم فوتبال لیل که تا کنون ۳ مرتبه قهرمان لوشامپیونه شده است در شرایط فعلی با تیم دوم جدول (پاری سن ژرمن) ۳ امتیاز فاصله دارد و در صورت شکست تیم پاریسی در ۲ بازی آینده و حتی با کسب یک امتیاز از بازی‌های خود می‌تواند برای چهارمین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

تیم لیل درسال‌های ۱۹۴۶، ۱۹۵۴ و ۲۰۱۱ قهرمان لوشامپیونه شده است و اکنون بعد از ۱۰ سال امیدوار است که بتواند بار دیگر قهرمان این مسابقات شود. مسابقاتی که در ۱۰ سال گذشته تیم پاری سن ژرمن که اکنون در رتبه دوم جدول قرا دارد هفت مرتبه قهرمان آن شده است و برای قهرمانی مجدد نیاز به شکست تیم لیل در بازی‌های آینده خود دارد.

بازی‌های ۲ هفته‌های پایانی تیم فوتبال لیل در لوشامپیونه:

لیل - سنت اتین  (خانگی )

آنژه - لیل  (خارج از خانه)

تیم فوتبال لیل که در حال حاضر با ۷۹ امتیاز در رتبه اول لوشامپیونه قرار دارد در صورت پیروزی در بازی‌های آینده خود و بدون توجه به نتایج پاری سن ژرمن نیز قهرمان لیگ فرانسه می‌شود و می‌تواند نام خود را برای چهارمین بار در تاریخ قهرمان‌های لوشامپیونه ثبت کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار