رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت خبر داد؛

تصادف شدید سواری پژو با ال نود در بزرگراه شهید بابایی

سرهنگ احسان‌پور از واژگونی سواری پژو در بزرگراه شهید بابایی پس از برخورد شدید با سواری ال نود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسماعیل احسان پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت گفت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید خودروی سواری ال نود و واژگون شدن پژو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی دوربرگردان خوجیر، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری ال نود به علت سرعت غیرمجاز با یک دستگاه سواری پژو که در این محل مشغول تردد بوده به شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ احسان پور ادامه داد: سواری پژو پس از این تصادف و پس از چندین بار غلت خوردن بر روی سقف واژگون شده و پس از حرکت چندین متری با همان وضعیت واژگونی، متوقف می‌شود.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو مصدوم شد که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی در پایان از رانندگان خواست که به هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف کنند و از انجام حرکاتی که باعث انحراف حواس شان از رانندگی می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار