مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از شکل‌گیری قرارگاه «تبلیغ نوین» در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: در این قرارگاه از ظرفیت ممتاز بانوان برای تبلیغ معارف اسلامی به صورت چهره به چهره استفاده شده است.

او با تاکید به اینکه این بانوان اجتماعی در تمام استان‌ها سازماندهی شده‌اند گفت: قبل از ماه مبارک رمضان اردوی مشهد برگزار شد و از هر استان پنج نفر در نشست تخصصی شرکت کردند و توجیه و سازماندهی صورت گرفت.

نظیری با اشاره به اینکه در این راستا ارتباط با عموم مخاطبان و توسعه فرصت‌های تبلیغی مورد توجه است، به استفاده از قالب‌های مختلف و متنوع در فضای تبلیغ مانند بهره‌مندی از قالب هنر و رسانه تاکیدکرد و گفت: قرارگاه تبلیغ نوین کار خود را به این منظور از شهرستان همدان آغاز کرده و بسیار موفق بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه تشکیل قرارگاه نوین در راس برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۴۰۰ تعریف شده است افزود: پیش از این در سازمان تبلیغات اسلامی زیرساخت فعالیت بانوان به طور جدی وجود نداشته، اما با توجه ویژه رئیس این مجموعه به طور جدی به عنوان برنامه اثرگذار و در قالب نهضت، امسال دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: در حال حاضر استان‌ها مشغول شناسایی ظرفیت‌های گروه دوم و سوم این افراد و سازماندهی آن‌ها هستند و تبلیغات چهره به چهره در مکان‌ها و فضا‌های بیرونی را در برنامه دارند.

او تاکید کرد: تمام شهرستان‌های استان قرارگاه تبلیغ نوین خود را برای انجام فعالیت‌های تدوین شده گسترش داده‌اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.