مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها، به هدف قرار دادن اراضی اشغالی از جنوب تا شمال ادامه داده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری با پاسخ‌های کوبنده گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است و پیام‌های هشدار فرماندهان مقاومت به صهیونیست‌ها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا پای جان، موجی از ترس و وحشت را میان صهیونیست‌ها برانگیخته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی و اردوگاه‌های نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده‌اند که به شهادت و زخمی شدن زنان و کودکان منجر شده است.

رژیم صهیونیستی در وحشیانه‌ترین اقدام خود، روز گذشته برج الجلاء که محل استقرار خبرگزاری‌های بین المللی بود را بمباران و تخریب کرد. این اقدام واکنش کشور‌های مختلف را به دنبال داشت. سخنگوی آنتونیو گوترش نیز اعلام کرد دبیر کل سازمان ملل به علت حمله هوایی صهیونیست‌ها که به تخریب برج الجلاء منجر شد "عمیقا متاسف" شده است.

حملات موشکی گردانهای قدس به سدیروت ، نتیفوت و شعار هنیگف

گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد حمله موشکی گسترده ای را به سدیروت، نتیفوت و شعار هنیگف در پاسخ به حملات و بمبارانهای رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان بیگناه انجام داده است.

۳ سال پیش
حمله جنگنده های صهیونیستی به منازل مسکونی در شهر غزه

جنگنده های رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در محله های شجاعیه، دیر البلح و الزیتون در نوار غزه را هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
دومین تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در فنلاند

ساکنان شهر هلسینکی، پایتخت فنلاند در حمایت از حقوق مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای دومین بار دست به تظاهرات گسترده زدند.

همچنین تعداد زیادی از شهروندان با راهپیمایی خودرویی و بر افراشتن پرچم فلسطین و به صدا درآوردن بوق خودرو‌ها؛ نفرت خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با سر دادن شعار نشان دادند.

تظاهرات مشابهی روز جمعه در هلسینکی انجام شد.

۳ سال پیش
پاکستان: جامعه جهانی برای توقف جنایات اسرائیل به سرعت ورود کند

شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان گفت: ایفای نقش فوری جامعه بین المللی برای توقف جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی ضروری است.
وی افزود: از جامعه جهانی می‌خواهیم تا از فلسطینیان در برابر ظلم آشکار و ضد حقوق بشری رژیم اشغالگر قدس محافظت کنند. جامعه جهانی باید عملا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه ورود و بمباران در غزه را به سرعت متوقف کند.

۳ سال پیش
کابل: حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه محکوم است

حنیف اتمر، وزیر خارجه افغانستان بار دیگر حملات رژیم صهیونیستی بر ضد شهروندان فلسطینی را محکوم کرد.

محمد حنیف اتمر در نشست مجازی وزرای خارجه سازمان کشور‌های اسلامی بار دیگر بر حمایت دولت افغانستان از حق ملت فلسطین مبنی بر داشتن دولت مستقل با مرز‌های جغرافیایی مشخص تاکید کرد و گفت: وضعیت نا‌هنجار فلسطین یکی از پُرچالش‌ترین بحران‌هایی است که جهان اسلام با آن روبروست.

اتمر، حملات اخیر صهیونیست‌ها به نمازگزاران در مسجد‌الاقصی، اولین قبله مسلمانان را محکوم و همبستگی افغانستان را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

وزیر‌خارجه افغانستان با اشاره به مهاجرت اجباری مردم فلسطین، آنرا نقض واضح قطعنامه‌های بین‌المللی و محرک خشونت و ناامنی در منطقه دانست.

وی با سپاسگزاری از برگزاری و حضور شرکت کنندگان این نشست فوق‌العاده، حمایت کشور‌های اسلامی از موضوع فلسطین را مهم و به نفع صلح و ثبات منطقه و جهان خواند.

اتمر در انتها از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست برای پایان دادن فوری خشونت‌های رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

۳ سال پیش
سناتور سندرز: ویرانی در غزه بی وجدانی است

برنی سندرز، سناتور یهودی و ترقی خواه آمریکایی در حساب توئیتری خود نوشت: ویرانی در غزه بی وجدانی است. ما باید بر آتش بس فوری پافشاری کنیم. کشتار فلسطینی‌ها باید پایان یابد. همچنین ما باید بررسی دقیق تری درباره ۴ میلیارد دلار کمک نظامی امریکا به اسرائیل داشته باشیم. حمایت از نقض حقوق بشر با استفاده از کمک‌های آمریکا غیرقانونی است.

۳ سال پیش
تلاش مصر برای میانجیگری میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی

عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر از تلاش ها و تماس های قاهره با طرف های فلسطینی و صهیونیست برای استقرار آتش بس میان طرفین خبر داد. 

وی همچنین از جامعه جهانی خواست در روند میانجیگیری به مصر کمک کنند. 

۳ سال پیش
نشست بی نتیجه شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین

نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل درباره موج جدید توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه بدون رسیدن به هیچ نتیجه مشخصی به پایان رسید.

این سومین نشست شورای امنیت درباره موضوع فلسطین طی یک هفته اخیر بود که به پیشنهاد چین، تونس و نروژ تشکیل شد.

پیش تر نماینده چین از کارشکنی آمریکا در جلوگیری از صدور بیانیه شورای امنیت انتقاد کرده بود.

۳ سال پیش
قطع جریان برق مناطق وسیعی از شهر غزه

بر اثر حملات هوایی اخیر اسرائیل جریان برق مناطق وسیعی از شهر غزه قطع شد.

۳ سال پیش
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شبکه المیادین از حمله گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی به خان یونس خبر داد. 

همچنین الحدث اعلام کرد جنگنده های این رژیم دستکم 30 بار نوار غزه را هدف قرار دادند. در این حملات یک ساختمان 4 طبقه در نزدیکی بیمارستان الشفاء تخریب شد. 

یک خانه نیز در داخل اردوگاه الشاطی هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

۳ سال پیش
دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه حملات جنگنده های صهیونیستی به غزه و تخریب دهها خانه را محکوم کرد

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه با صدور بیانیه ای اعلام کرد جنگنده های اسرائیل تعداد زیادی موشک (راکت) به طرف یک محله مسکونی در غزه شلیک کردند.نیروهای امداد رسان و دفاع مدنی برای بیرون کشیدن اجساد قربانیان و نجات زخمی ها از زیر آوارها با مشکلات شدید مواجه شدند و این درحالی است که حجم بالای تخریب و ویرانی منطقه آنان را شوکه کرده بود.

این بیانیه می افزاید: حملات خشونت آمیز و نامتناسب اسرائیل به نوار غزه متوقف شود و همه تلاش ها برای پایان دادن به عملیات نظامی که هر ساعت باعث کشتار بیشتر غیر نظامیان شده است، بکار گرفته شود.

این نهاد تاکید کرد: از دیوان بین المللی کیفری می خواهیم بر تخلفات فعلی اسرائیل در نوار غزه نظارت و آنها را به تحقیقاتش که قصد دارد درباره تخلفات و تجاوزات قبلی اسرائیل انجام دهد، اضافه کند و برای بازخواست و مجازات فرماندهان و سربازان اسرائیلی اقدام کند و اجازه ندهد عاملان این ویرانی ها و کشتار غیر نظامیان از مجازات فرار کنند.

۳ سال پیش
هزینه سنگین رهگیری موشک های ارزان قیمت فلسطینی ها

یکی از مقامات ارشد موشکی رژیم صهیونیستی در مصاحبه به جروزالم پست اعلام کرد: گران ترین موشک های دوربرد گروه های فلسطینی که به تل آویو می رسد 300 تا 500 و در بیشترین میزان 800 دلار قیمت دارد. این در حالی است که رهگیری هر راکت با سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین بین 50 تا 100 هزار دلار هزینه دارد.

۳ سال پیش
شلیک 3100 موشک از غزه به طرف فلسطین اشغالی طی یک هفته گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: گروه های فلسطینی طی یک هفته گذشته 3100 موشک از غزه به طرف اسرائیل شلیک کردند.

۳ سال پیش
ولایتی: ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده است

علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر جمهوری اسلامی در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بر ایستادگی ایران در کنار ملت فلسطین در همه سطوح تاکید و از مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین قدردانی کرد.

۳ سال پیش
از حمله گستره رژیم صهیونیستی بهشرق خان یون تا ادعای بمباران یک مرکز اطلاعاتی حماس

شبکه الجزیره اعلام کرده است که، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مواضعی در شرق خان یونس و اردوگاه‌های البوریج و المغازی را هدف حمله قرار دادند.

یک هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی یکی از خانه‌های واقع در محله صبرا در جنوب نوار غزه و یک خانه دیگر را در منطقه رفح را بمباران کرده است.

باتوجه به حملات گسترده رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه صدای آمبولانس‌ها در این شهر به گوش می‌رسد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز اعلام کرده است که،  رژیم صهیونیستی حملات هوایی را در نقاط مختلف غزه از جمله در رفح و خان یونس صورت داده است.

از سوی دیگر، شبکه آی ۲۴ مدعی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی یک مرکز اطلاعاتی حماس را بمباران کرده است.

گردان‌های کتائب القسام نیز اعلام کرده است که، منطقه بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی هدف حملات راکتی قرار گرفته است.

این حملات راکتی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در روز یک شنبه است.

عسقلان نیز از حملات موشکی این گردان در شامگاه یک شنبه بی نصیب نمانده است.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد: صدای آژیر‌های هشدار در شهرک اوفاکیم در غرب بئرالسبع و همچنین عسقلان به گوش رسیده است.

از سوی دیگر هلن پترسون، رئیس سازمان پزشکان بدون مرز مستقر در نوار غزه از کشته شدن دو پزشک این سازمان در بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

وی افزود: فقدان این دو پزشک ضربه بزرگی به بخش پزشکی و خدمات درمانی در غزه است.

رئیس سازمان پزشکان بدون مرز مستقر در نوار غزه تاکید کرد: محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی و حملات هوایی این رژیم را سبب کمبود گسترده دارو در باریکه غزه شده است و بحران دارو چالش مبارزه با کرونا را نیز افزایش داده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز نوشت: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و پهپادهای این رژیم در ساعات اخیر ده ها بار مناطقی را در غزه بمباران کردند، بطوری که صدای انفجارهای پیاپی از نقاط مختلف شهر شنیده شد.

برخی منابع خبری حاضر در غزه اعلام کردند که، جنگنده‌های صهیونیستی در چند دقیقه حدود ۷۰ حمله هوایی به نوار غزه انجام دادند.

 

۳ سال پیش
از برگزاری نشست فوق العاده وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در روز سه شنبه تا افزایش شمار شهدای منطقه الرمال غزه

 الحدث طی گزارشی اعلام کرده است که، نشست فوق العاده وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا به منظور بررسی تنش ها میان غزه و اسرائیل روز سه شنبه برگزار می شود.

یونیوز به نقل از وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: شمار شهدای حمله نظامیان صهیونیست در خیابان الوحده در منطقه الرمال غزه به ۴۲ شهید از جمله ۱۶ زن و ۱۰ کودک و شمار زخمی ها به ۵۰ نفر افزایش یافت.

 هدف قرار گرفتن یک منزل مسکونی در غرب شهر غزه از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی

الجزیره نیز معی شد، هواپیماهای اسرائیلی یک منزل مسکونی در منطقه شیخ عجلین در غرب شهر غزه را بمباران کردند.

طی چند ساعت گذشته هواپیماهای اسرائیلی 5 منزل مسکونی و در طول امروز 10منزل مسکونی را در نوار غزه هدف قرار داده اند.

 

۳ سال پیش
موضوع فلسطین بار دیگر بلینکن را دست به تلفن کرد/ رایزنی وزرای خارجه آمریکا و عربستان

الجزیره طی گزارشی اعلام کرده است که، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در تماس تلفنی با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود درباره تحولات غرب آسیا به ویژه تنش‌های اخیر ایجاد شده میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین به بحث و گفتگو پرداخت.

براین اساس، تاکنون جزئیات بیشتری از این تماس منتشر نشده است.

 

۳ سال پیش

آکسیوس به نقل از مسولان صهیونیست: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا تا این لحظه فشاری برای توقف عملیات نظامی وارد نکرده است، اما به احتمال خیلی زیاد طی چند روز آینده مذاکرات آتش‌بس شروع خواهد شد.

۳ سال پیش

تعداد جان باختگان فروریختن سکو‌های کنیسه غفعات زئیف ۲ نفر و مجروحان ۱۶۷ نفر اعلام شده است.

۳ سال پیش

خبرگزاری آسوشیتدپرس خواستار انجام تحقیقات مستقل درمورد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان مقر رسانه‌ها در نوار غزه شد.

۳ سال پیش

جنگنده‌های صهیونیستی دقایقی پیش یک خانه را در منطقه سلاطین واقع در غرب بیت لاهیا ویران کردند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس همچنین منطقه مسکونی المواصی در غرب خان‌یونس را بمباران کردند.

خبر‌ها از زخمی شدن تعدادی از شهروندان فلسطینی حکایت دارد.

۳ سال پیش

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی با جوانان معترض فلسطینی در بیت لحم درگیر شدند.

وزیر خارجه قطر در تماسی تلفنی با همتای مصری خود آخرین تحولات فلسطین را بررسی کرد.

گردان‌های القسام اعلام کرد که یک‌بار دیگر شهر نتیفوت در سرزمین‌های اشغالی را موشکباران کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۹۷ نفر از جمله ۵۸ کودک و ۳۴ زن به شهادت رسیده‌اند و ۱۲۳۵ نفر زخمی شده‌اند.

۳ سال پیش
مقتدی صدر: از حکام عربی می‌خواهیم روابط خود را با رژیم اشغالگر قطع کنند

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد: از حکام کشور‌های عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند می‌خواهم تا فورا روابط خود را لغو و سفرای این رژیم را اخراج کنند.

رهبر جریان صدر عراق گفت: کمترین کاری که این حکام عرب برای فشار بر اسرائیل باید انجام دهند، کاهش سطح نمایندگی‌ها و تحریم اقتصادی است.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر عمدا تاسیسات پزشکی را بمباران و عملکرد کادر پزشکی را مختل کرده است.

این وزارت‌خانه افزود: تجازات رژیم اشغالگر باعث شده است تا بیش از ۴۰ هزار نفر از خانه‌های خود آواره شوند و به‌دنبال پناهگاه باشند.

وزارت بهداشت فلسطین با اعلام این‌که رژیم صهیونیستی همه زیرساخت‌های خدمات حیاتی مانند زیرساخت‌های آبی و برقی را بمباران کرده است، تاکید کرد: از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم تا با تجهیزات ضروری پزشکی فورا به کمک ما بیایند.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به‌دنبال حملات جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی علیه مچتمع پزشکی شفا ۲ پزشک به شهادت رسیدند.

۳ سال پیش

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند در فروپاشی سکو‌های کنیسه غفعات زئیف ۲ نفر کشته شدند.

۳ سال پیش

کمیته پیگیری‌های عربی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد روز سه شنبه داخل منطقه خط سبز، اعتصاب سراسری برقرار خواهد کرد.

این کمیته تأکید کرد که از هیئت‌های بین‌المللی خواسته تا از فلسطینی‌ها در شهرک‌های عرب‌نشین حمایت کنند.

۳ سال پیش

جنبش حماس: نتانیاهو با ادعای پیروزی متوهمانه به‌دنبال سرپوش گذاشتن بر عجز و ناکامی خود مقابل غافلگیری‌های مقاومت است.

۳ سال پیش

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی: من ماموریت تخریب توانایی‌های حماس، ازجمله تونل‌هایشان، را به پایان خواهم رساند.

۳ سال پیش

جنگنده‌های صهیونیستی یک اردوگاه آوارگان در منطقه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

۳ سال پیش

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار تشدید مقاومت و مقابله با تروریست‌های شهرک‌نشین و ارتش صهیونیستی با هر وسیله ممکن شد.

۳ سال پیش

وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای قطری خود اوضاع قدس و نوار غزه را بررسی کردند.

وزیر خارجه قطر در این تماس بر ضرورت اقدام جامعه بین الملل برای توقف تجاوزات صهیونیست‌ها تأکید کرد.

۳ سال پیش

امداد رسانی رژیم صهیونیستی اعلام کرد به‌دنبال فروپاشی سکو‌های کنیسه غفعات زئیف دست‌کم ۶۰ نفر مجروح شدند.

۳ سال پیش

گردان‌های قدس شهر صهیونیست‌نشین نتیووت را با سه موشک پیشرفته بدر ۳ هدف قرار دادند.

۳ سال پیش

تعداد مجروحان حادثه فروپاشی کنیسه یهودی تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر اعلام شده است.

۳ سال پیش

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که به‌دنبال فروپاشی کنیسه‌ای یهودی در محله جفعات زئیف در قدس اشغالی، تعدادی بسیار زیادی مجروح شده‌اند.

علت فروپاشی این کنیسه اعلام نشده است.

۳ سال پیش

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی به‌دنبال عملیات زیرگیری امروز، تمام ورودی‌های محله شیخ جراح را مسدود کردند.

۳ سال پیش

گردان‌های القسام تأکید کرد که عملیات زیرگیری امروز در محله شیخ جراح نشان می‌دهد که روحیه انقلابی ملت قهرمان ما در قدس برای مقاومت اشغالگران ریشه دوانده است.

۳ سال پیش

ملک عبدالله دوم پادشاه اردن گفت که تماس‌های دیپلماتیک برای توقف تنش نظامی در سرزمین‌های اشغالی جریان دارد.

او با تأکید بر این‌که هیچ کشوری به اندازه اردن حامی فلسطین نیست گفت موضع اردن در قبال فلسطین هرگز تغییر نخواهد کرد.

۳ سال پیش

جنگنده‌های صهیونیستی دقایقی قبل دو پایگاه گروه‌های مقاومت در بیت لاهیا واقع در شمال غزه را بمباران کردند.

۳ سال پیش

در حملات امروز رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه دست‌کم ۴۲ شهروند شهید و ۵۰ نفر زخمی شدند.

اشغالگران تعدادی از مراکز پزشکی در نوار غزه را نیز بمباران کردند.

۳ سال پیش

گردان‌های قدس دقایقی پیش شهرک‌های اسدود، عسقلان، سدیروت و مناطق اشغالی حاشیه نوار غزه را با راکت هدف قرار داد.

۳ سال پیش

گروه‌های دفاع مدنی در نوار غزه ۴۲ جسد را که در حملات هوایی امروز صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، از زیر آوار‌ها بیرون کشیده‌اند که بیشتر آن‌ها کودک هستند.

۳ سال پیش

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد مقاومت به جهاد و مبارزه خود برای آزادسازی تا هر اندازه که به فداکاری نیاز باشد، ادامه خواهد داد.

۳ سال پیش

جنگنده‌های رژیم متجاوز صهیونیستی لحظاتی پیش ۳ خانه مسکونی در بیت حانون در نوار غزه را بمباران کردند.

۳ سال پیش
نماینده آمریکا در شورای امنیت: از خشونت نژادی در اسرائیل نگرانیم

نماینده آمریکا در شورای امنیت:

از همه طرف‌ها می‌خواهیم تا به حمایت از غیرنظامیان و احترام به قوانین بین‌المللی پای‌بند باشند.

از همه طرف‌ها می‌خواهیم مؤسسات رسانه‌ای را حفاظت کنند.

تماس‌ها با سران فلسطین، اسرائیل و دیگر طرف‌ها در منطقه برقرار است.

باید شرایط موجود در سرزمین‌های مقدس رعایت و حفظ شود.

از خشونت نژادی در اسرائیل نگرانیم.

چالش‌های بزرگی وجود دارد و این‌بار خشونت این چالش‌ها را تشدید کرده است.

دو طرف باید به تلاش برای بازگشت به راه حل دو دولت با حسن‌نیت بازگردند.

آمریکا برای پایان دادن به این نزاع از طریق کانال‌های مختلف تلاش می‌کند.

برای برقراری آتش‌بس با مصری‌ها و قطری‌ها در تماس هستیم.

از همه طرف‌ها می‌خواهیم به حفاظت از تاسیسات پزشکی، انسانی و رسانه‌ای پای‌بند باشند.

۳ سال پیش

آکسیوس به نقل از مسئولان صهیونیستی گزارش داد که موضوع آتش‌بس در شرایط کنونی مطرح نیست.

۳ سال پیش

گردان‌های القسام اعلام کردند که تجمع نیرو‌های رژیم صهیونیستی در شهرک نیر عام را با خمپاره هدف قرار داده اند.

۳ سال پیش

گردان‌های قدس: ما یک شرکت از تیپ Givati​​ را در شرق سایت نظامی کوزویم، با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادیم.

خبرنگار الجزیره نیز از پرتاب موشک‌های جدید به شهر‌ک‌های اشکلون و اشدود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از زمان آغاز حملات اسرائیل به نوار غزه ۱۹۲ تن به شهادت رسیده اند که شامل ۵۸ کودک و ۳۴ زن است.

۳ سال پیش
سامح شکری: آوارگی اجباری یک سیاست منظم رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر اعلام کرد: مسئله فلسطین در طول تاریخ خود شاهد عقبگرد‌های پی‌درپی بوده است که ما را به صحنه فعلی رسانده است. آوارگی اجباری یک سیاست منظم رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

سامح شکری افزود: مصر راهی برای حل بحران نمی‌بیند مگر این‌که مردم فلسطین حقوق قانونی خود که در صدر آن تشکیل یک کشور مستقل قرار دارد، را به‌دست آورند.

۳ سال پیش

کانال ۱۲ صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد امنیتی اعلام کرد: ما در حال پایان دادن به این دور از عملیات در غزه هستیم، و در یک روز حساس دوباره وارد صحنه خواهیم شد.

۳ سال پیش

گردان‌های القسام: ما سایت پشتیبانی نظامی صوفه را در نوار غزه با تعدادی گلوله خمپاره هدف قرار دادیم.

۳ سال پیش
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان: هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند وحشتی را که مردم ما از آن رنج می‌برند توصیف کند

ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اسرائیلی‌ها، خانواده به خانواده، غیرنظامیان را در غزه می‌کشند. هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند وحشتی را که مردم ما از آن رنج می‌برند توصیف کند.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: ما درمورد ابزاری که جامعه جهانی قصد دارد با استفاده از آن‌ها جلوی حملات رژیم اشغالگر به مردم ما را بگیرد تعجب می‌کنیم. رژیم صهیونیستی به حملات خود ادامه می‌دهد و هربار نتیجه آن به نفع ما تمام می‌شود.

المالکی با بیان اینکه هیچ کسی روی زمین وجود ندارد که آنچه اسرائیل علیه آن مرتکب می‌شود را بپذیرد، گفت: رژیم اشغالگر دزد مسلحی است که خانه‌های ما را نقض کرد، فرزندان ما را کشت و نسل‌های ما را نسل به نسل نابود کرد.

ریاض المالکی گفت: یک خانواده کامل کشته شد، ساختمان‌های غیرنظامی با خاک یکسان شد و ده‌ها هزار نفر در غزه آواره شدند

المالکی گفت: کجایند افرادی که ادعا می‌کنند صلح در خاورمیانه از طریق توافقنامه‌های دوجانبه و بدون حضور فلسطینیان حاصل می‌شود، کجا هستند؟ اگر صلح می‌خواهید، محله شیخ جراح را از آنچه در معرض آن است محافظت کنید.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان گفت: در سالگرد ناکبا، رژیم صهیونیستی به سیاست‌های خود مبنی‌بر سلب مالکیت و آوارگی اجباری فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد.

۳ سال پیش
ادعای نتانیاهو:ایمنی و آرامش را بازخواهیم گرداند

بنیامین ناتنیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هدف نخست ما توقف خشونت بوده و مرحله بعدی بر بهبود روابط میان یهودیان و عرب ها در اسرائیل است.
او همچنین در ادامه ادعاهای خود اعلام کرد ما خشونت و ایمنی را باز خواهیم گرداند و این، مسأله ای زمان بر است.

۳ سال پیش
هفت نظامی صهیونیست در عملیاتی در قدس اشغالی مجروح شدند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله یک فلسطینی با خودرو به نظامیان رژیم صهیونیستی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی خبر داد که در این عملیات دست کم هفت نظامی رژیم صهیونیستی مجروح شده‌اند.

۳ سال پیش
شلیک ده‌ها موشک به طرف سکوی استخراج گاز رژیم صهیونیستی

رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، ده‌ها موشک به طرف سکوی استخراج گاز رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه شلیک کرده است.

۳ سال پیش
گردان‌های قسام از حمله به پایگاه شنود ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد

گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس از هدف قرار دادن پایگاه شنود ارتش رژیم صهیونیستی در حملات جدید موشکی به جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

۳ سال پیش
شلیک بیش از سه هزار موشک به طرف شهرک‌های صهیونیستی

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند از آغاز دور جدید نبردها در نوار غزه تاکنون بیش از سه هزار فروند موشک از نوار غزه به طرف شهرک های صهیونیستی شلیک شده است.

۳ سال پیش
حمله موشکی گردان های القدس به شهرک نیراسحاق

گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از شلیک چند فروند موشک به طرف شهرک نیراسحاق خبر داد.

۳ سال پیش
حمله گسترده گردان‌های قسام به اشدود، عسقلان و بئر السبع

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد تعداد زیادی موشک به طرف شهرک های صهیونیستی اشدود، عسقلان، سدیروت و بئرالسبع و نیز پایگاه نظامی رعیم شلیک کرده است.

۳ سال پیش
النقب زیر بارش موشک‌های فلسطین

شبکه تلویزیونی نجباء در کانال تلگرامی خود نوشت: النقب زیر بارش موشک‌های فلسطین است.

۳ سال پیش
۳ زخمی در شهرک‌های صهیونیستی بر اثر اصابت موشک

شبکه تلویزیونی نجباء در کانال تلگرامی خود به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۳ شهرک نشین در حملات موشکی غزه به شهرک‌های صهیونیستی خبر داد.

نجباء در ادامه به نقل از فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: در پی حملات موشکی فلسطین ۱۰ اسرائیلی کشته شده و صد‌ها تن زخمی شدند.

۳ سال پیش
حمله خمپاره‌ای به پایگاه نظامی نحال العوز

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد پایگاه نظامی نحال العوز را با چند گلوله خمپاره ۱۲۰ میلیمتری هدف قرار داده است.

۳ سال پیش
بالاترین میزان راکت شلیک شده از غزه

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده با بالاترین میزان راکت شلیک شده از غزه رو به رو شده که تاکنون بی سابقه بوده است.

۳ سال پیش
دفتر اطلاع رسانی غزه: اسرائیل ۷۶ ساختمان و برج مسکونی را کاملا ویران کرد

دفتر اطلاع رسانه‌ای دولت در نوار غزه گزارش داد: رژیم اشغالگر اسرائیل از آغاز قیام فلسطین، در روز دوشنبه، ۷۶ ساختمان و برج مسکونی را هدف قرار داده و به طور کامل تخریب کرده است.

در بیانیه‌ای که دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه بعد از ظهر دیروز شنبه صادر کرده، آمده است که هواپیما‌های رژیم اشغالگر، توپخانه‌ها و ناو‌های جنگی این رژیم بیش از ۳۰۰ حمله و تجاوز را در طول شب گذشته مرتکب شدند و طی این تجاوزات مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار دادند. بمباران‌های شب گذشته بیشتر بر شمال، غرب و جنوب غزه متمرکز شده بود.

بر اساس این بیانیه، در پی بمباران پیاپی منازل مسکونی در مجموع بیش از ۷۱۹ واحد به طور کامل و جدی تخریب شد. علاوه بر آن به حداقل ۴ هزار و ۲۷۱ واحد مسکونی نیز خسارت متوسط تا جزئی وارد شده است.

این حملات و خسارت‌ها ۲۳ رسانه و همچنین ده‌ها موسسه، انجمن و دفاتر دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.

ارتش اشغالگر همچنین ۶۳ مقر دولتی و مراکز عمومی را بمباران کرده که این امر بین پلیس و مقر‌های امنیتی و مراکز خدماتی متفاوت بود، در حالی که ۲۳ مدرسه و تعدادی از مراکز درمانی و کلینیک‌های مراقبت‌های اولیه در اثر بمباران شدید در مجاورت آن‌ها به شدت و تا حدی آسیب دیدند.

۳ سال پیش
حمله سایبری به پایگاه‌های اینترنتی رژیم صهیونیستی

خبر‌ها از هک شدن شماری از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی به دست هکر‌های هوادار فلسطین حکایت دارد.

۳ سال پیش
انتقال مجروحان فلسطینی به بیمارستان‌های مصر

مقامات مصری امروز گذرگاه رفح را برای انتقال مجروحان فلسطینی به بیمارستان های مصر بازگشایی کردند.

۳ سال پیش
ابراز نگرانی عمیق پاپ از خشونت ها در خاورمیانه

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان خواستار توقف جنگ در غزه و سر زمین‌های فلسطینی شد. پاپ فرانسیس "نگرانی عمیق" خود را از خشونت‌ها در خاورمیانه ابراز کرد.

۳ سال پیش
وزیر خارجه کویت: هدف تل آویو تغییر واقعیت‌ها در مناطق اشغالی است

وزیر امور خارجه کویت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی مسئله فلسطین گفت: آنچه امروز در فلسطین شاهد آن هستیم، شدیدترین تجاوزگری اسرائیل است. هدف از اقدامات اسرائیل تغییر واقعیت ها در مناطق اشغالی است.

وزیر خارجه کویت افزود: بر اساس معاهده چهارم ژنو، قدس شرقی بخشی از خاک فلسطین اشغالی است. بر پایبندی به موضع عربی و اسلامی مبتنی بر راهکار تشکیل دو کشور و تحقق صلح عادلانه و فراگیر تاکید می کنیم.

۳ سال پیش
وزیر خارجه اردن: تل آویو مرتکب جنایت جنگی می‌شود

ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن در سخنرانی خود در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: کوچ اجباری ساکنان محله شیخ جراح، جنایت جنگی است که جامعه جهانی نباید اجازه وقوع آن را بدهد.

الصفدی افزود: مسئله فلسطین همچنان اصلی ترین مسئله باقی خواهد ماند و قدس و مسجد الاقصی خط قرمز ماست. توقف تنش مستلزم توقف اقدامات غیرقانونی و تحریک آمیز اسرائیل است.

۳ سال پیش
شلیک بیش از ۲۹۰۰ راکت و موشک از غزه از آغاز درگیری‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد گروه‌های مقاومت فلسطین حدود ۲۹۰۰ راکت و موشک از آغاز درگیری‌ها از سوی غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

۳ سال پیش
جهاد اسلامی: بمباران غیرنظامیان نشانه ضربات دردناکی است که دشمن دریافت کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد حملات سحرگاه امروز دشمن صهیونیستی به نوار غزه برای ترساندن غیرنظامیان پس از ضربات دردناکی است که این رژیم دریافت کرده است.

جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر تکمیل پیروزی در نبرد «شمشیر قدس» گفت که مقاومت، تنها راه مقابله با صهیونیستهای قاتل است.

شمار شهدای حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به خیابان الوحده در مرکز شهر غزه که نیمه شب گذشته صورت گرفت، به ۳۶ شهید و ۶۰ زخمی افزایش یافته است.

۳ سال پیش
شمار شهدای غزه به ۱۸۱ نفر افزایش یافت

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد از آغاز تهاجم به نوار غزه تاکنون ۱۸۱ نفر از جمله ۵۲ کودک و ۳۱ زن شهید و ۱۲۲۵ نفر زخمی شده اند.

۳ سال پیش
حملات جدید مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی

موج جدید شلیک موشک ها به طرف شهرک های صهیونیستی نزدیک نوار غزه آغاز شده است.

صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی عسقلان و کریات ملاخی به صدا درآمده است.

گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در واکنش به حمله اشغالگران به غیرنظامیان در نوار غزه، پایگاه هوایی حتسور را هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان های قسام همچنین از حمله موشکی به شهرک نتیفوت خبر داد.

۳ سال پیش

شبکه عبری کان اعلام کرد پس نفوذ یک پهپاد انفجاری حماس به اراضی اشغالی دستورالعمل‌هایی برای ساکنان مجاور غزه صادر شد تا سریعاً به پناهگاه‌ها بروند.
با افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنگ غزه، کابینه امنیتی این رژیم تشکیل جلسه می‌دهد.

۳ سال پیش

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در نشست سازمان همکاری اسلامی مخالفت کامل خود را با تدابیر تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در قدس اعلام کرد.
وی گفت: از جامعه جهانی می‌خواهیم تا برای متوقف کردن عملیات نظامی، اقدام فوری انجام دهد. از دیگر تلاش‌ها برای برقراری آتش بس حمایت می‌کنیم. بر حمایت مستمر از ملت فلسطین تاکید می‌کنیم و خواهان همبستگی تلاش‌ها برای متوقف کردن تنش آفرینی هستیم.

۳ سال پیش

به گفته برخی منابع فلسطینی، شب گذشته شلیک موشک‌های مقاومت منجر به قطع برق در فلسطین اشغالی شد.

یک فروند پهپاد رژیم اشغالگر قدس منزلی را در منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

۳ سال پیش

شبکه الجزیره گزارش کرد اتحادیه اروپا جلسه اضطراری سه شنبه در سطح وزیران خارجه اروپا را برای بحث در مورد اوضاع فلسطین و رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

۳ سال پیش

پایگاه خبری النهضه نیوز در صفحه کاربری خود در توییتر تصاویری از تجمع خبرنگاران در برابر آوار دفاتر خبری تخریب شده خود در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به برج الجلاء در غزه منتشر کرد.

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

۳ سال پیش
از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۶۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد شمار شهدای حمله هوایی سحرگاه امروز به ۲۳ نفر و شمار مجروحان به ۵۰ نفر افزایش یافت. از هفت روز گذشته یعنی از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۶۰ فلسطینی به شهادت رسیده و صد‌ها نفر زخمی و عده‌ای مفقود شده اند.

۳ سال پیش

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش  گزارش داد: صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اشکول به صدا درآمد.

۳ سال پیش
جنبش فلسطینی حماس شماره تماس آویخای ادرعی سخنگوی ارتش صهیونیستی را منتشر کرد

پایگاه اینترنتی شبکه سومریه نیوز عراق به نقل از ”شمریت مائیر“ روزنامه نگار صهیونیست نوشت: ادرعی بی وقفه با مزاحمت تلفنی رو به روست که برخی از آن‌ها با فحش و دشنام همراه هستند.
ادرعی سرگرد ارتش است که سخنگویی این ارتش برای رسانه‌های عربی را نیز بر عهده دارد. وی به رویارویی و مجادله لفظی با دنبال کنندگان صفحات خود و شخصیت‌هایی از جهان عرب در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است.

۳ سال پیش

وزرات بهداشت فلسطین اعلام کرد در بمباران صبح امروز خیابان «الوحده» تاکنون ۲۸ تن شهید شدند که در بین آن‌ها ۸ کودک و ۱۰ زن وجود دارند.

۳ سال پیش

پایگاه صهیونیستی واللا از مشارکت ۲۰۰ جنگنده ارتش رژیم اشغالگر قدس در حملات شب گذشته به نوار غزه که ”شب بمباران“ نامگذاری شد، خبر داد.

۳ سال پیش

سایت عبری روترنوشت: افراطی‌های صهیونیست در خیابان‌های شهر «مودیعین» با خودرو گشت می‌زنند و از جوانان می‌خواهند برای درگیری و کشتن فلسطینی‌ها در «اللد و الرمله» به خیابان‌ها بیایند.

۳ سال پیش
نماینده چین در شورای امنیت خواستار آتش‌بس فوری در غزه شد

نماینده چین که کشورش ریاست شورای امنیت را برعهده دارد، درباره نشست امروز این شورا برای بررسی تحولات فلسطین، خواستار آن شد که اعضای شورای امنیت موضع مشترک در این باره اتخاذ کنند.
وی افزود: شورای امنیت باید برای آتش بس فوری و پایان خشونت ها و حمایت از غیرنظامیان تلاش کند.

۳ سال پیش
اردن: اسرائیل با آتش بازی می‌کند

وزیر مشاور در امور اطلاع رسانی اردن گفت: اسرائیل با تعرض به مسجد الاقصی با آتش بازی می‌کند.
وی افزود: همه گزینه‌ها در تعامل با اشغالگران مطرح است.

۳ سال پیش

رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در خیابان الیرموک شهر غزه بمباران کرد.

۳ سال پیش
فوزی برهوم: با قدرت و قاطعیت تمام به نبرد ادامه می‌دهیم

سخنگوی جنبش حماس گفت: این جنبش با تمام قدرت و صلابت به مبارزه و نبرد ادامه می‌دهد و از تلاش برای رسیدن به خواسته‌های ملت فلسطین کوتاه نخواهد آمد.
مقاومت و گردان‌های القسام در مبارزه با دشمن ترسو و بزدل مهارت و ابتکار‌های جدید از خود نشان داد و محاسبات دشمن را به هم ریخت و آن را در وضعیت ناکامی و ناامیدی قرار داد و افکار عمومی در داخل جامعه صهیونیست، منطقه و جهان را ضد آن تغییر داد.

۳ سال پیش

گروه‌های مقاومت فلسطینی دقایقی قبل نخستین بار از صبح امروز، به طرف شهرک‌های نزدیک نوار غزه، موشک شلیک کردند.

۳ سال پیش

سمیر مطر یکی از مسئولان امدادرسانی در نوار غزه اعلام کرد در کشتار محله الوحده غزه، ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

۳ سال پیش
برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل در مورد غزه

وب سایت عبری والا اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز در ساعت ۵ بعد از ظهر جلسه ویژه‌ای برای بحث در مورد تشدید درگیری‌ها در غزه برگزار کند. برآورد اوضاع در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی  حاکی از آن است که ۱۴ کشور از ۱۵ عضو شورای امنیت خواستار توقف عملیات نظامی علیه مردم فلسطین و غزه هستند. انتظار می‌رود که آمریکا در مورد این رژیم موضع معتدل‌تری اتخاذ کند، اما ادامه حمایت از تل آویو در مقابل سایر کشور‌ها دشوار خواهد بود.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد:شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به غزه، به ۱۷۴ نفر افزایش یافت که ۴۷ نفر از آنان کودک و ۲۹ نفر زن هستند.

۳ سال پیش
نگرانی صهیونیست‌ها از تنش همزمان در چند جبهه

رسانه‌های صهیونیست از نگرانی شدید این رژیم از تنش همزمان در چند جبهه پس از حوادث لبنان، سوریه، کرانه باختری و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ خبر دادند.

۳ سال پیش

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند رژیم اشغالگر غرب شهر غزه را به شدت هدف حمله قرار داد.

۳ سال پیش

شبکه المیادین  اعلام کرد تعداد شهدای غزه از صبح امروز  به ۱۶ تن رسید.

۳ سال پیش

حساب کاربری یونیوز در توئیتر در خبری فوری از حمله توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به شهر بیت حانون در شمال شرق نوار غزه خبر داد.

۳ سال پیش
تعلیق پروازهای مستقیم امارات به تل آویو در پی تشدید اوضاع

شرکت‌های «الاتحاد و فلای دبی» امارات اعلام کردند تمامی پرواز‌های مسافری و باری خود به مقصد تل آویو و بالعکس را از امروز یکشنبه به علت تشدید اوضاع در اراضی اشغالی تا اطلاع ثانوی تعلیق می‌کنند.

۳ سال پیش
شمار شهدای خیابان الوحده غزه به ۱۳ تن رسید

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند با بیرون آوردن پیکر شهید دیگری از زیر آوار‌های خیابان الوحده در غرب غزه، شمار شهدای حمله صبح امروز رژیم اشغالگر، به ۱۳ تن رسید.

۳ سال پیش

ارتش رژیم صهیونیست اعلام کرد از بامداد امروز ۱۲۰ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده که ۵۵ عدد از آن‌ها به سمت «تل‌آویو و بئر السبع» بودند، اما سامانه گنبد آهنین بخشی از آن‌ها را منهدم کرده است.

۳ سال پیش

از بامداد امروز در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲ تن شهید و بیش از ۵۰ نفر زخمی شده‎اند.

۳ سال پیش

شبکه الجزیره اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیستی در حال انتقال نیروهای کمکی و وسایل نقلیه سنگین نظامی به اطراف غزه هستند.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت در نوار غزه از شهادت ۷ نفر و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر در حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داد. امدادرسانان در غزه پیکر ۴ شهید را از زیر آوار‌های یک خانه در خیابان الوحده غزه که به وسیله موشک‌های رژیم صهیونیستی تخریب شده بود، بیرون کشیدند.

شب گذشته نظامیان صهیونیست ۱۵ جوان فلسطینی را در قدس دستگیر کردند.

۳ سال پیش

امداد رسانان در غزه اجساد ۴ شهید را از زیر آوار‌های یک خانه که به وسیله موشک‌های رژیم صهیونیستی در خیابان الوحده تخریب شده بود، بیرون کشیدند.

۳ سال پیش

ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار دادن خانه یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه و نیز محمد برادر او را تایید کرد.

۳ سال پیش

خبرگزاری یونیوز در توئیتر تصاویری از زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی در درگیری با فلسطینی‌ها در شهر قلقیلیه در کرانه باختری رود اردن منتشر کرد.

۳ سال پیش
تصویری از زخمی شدن کودکان فلسطینی در حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

۳ سال پیش

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: برخی منابع فلسطینی گفتند پس از آنکه شهرک نشینان افراط گرا تهدید کردند امروز به مسجدالاقصی یورش می‌برند، درخواست‌هایی برای حضور فلسطینیان در مسجد الاقصی و دفاع از آن مطرح شده است.

۳ سال پیش
افزایش آمار شهدای فلسطینی به ۱۴۷ نفر

خبرنگار الجزیره اعلام کرد از زمان آغاز درگیری‌ها میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان تاکنون ۱۴۷ فلسطینی شهید شده اند که ۴۱ کودک و ۲۳ زن را شامل می‌شود و حدود ۱۱۰۰ فلسطینی نیز زخمی شده اند.

۳ سال پیش
رونمایی سرایا القدس از موشک «قاسم»

سختگوی گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد این گردان همچنان شگفتی‌های زیادی برای رونمایی دارید یک از این شگفتی‌ها موشک توسعه یافته «قاسم» است که می‌تواند خیلی راحت به «تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود» و تمامی اراضی اشغالی برسد.

نام این موشک برگرفته از سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

۳ سال پیش
خالد مشعل: مقاومت به صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهد از هر راهی امتیاز بدست بیاورد

«خالد مشعل»، دبیر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه‌ای خطاب به جوانان کرانه باختری گفت: این لحظه‌ی حقیقی است برای انتقام خون عزیزانمان و زمانی است برای انتفاضه و مقابله با اشغالگری».

مشعل افزود: «رژیم صهیونیستی از هر راهی به دنبال کسب امتیاز است، ولی مقاومت این اجازه را به این رژیم نخواهد داد».

دبیر سیاسی حماس خطاب به «محمود عباس»، رئیس جمهور فلسطین گفت: در زمان جنگ کلمات تفرقه آمیز شروع اختلاف و درگیری با خودی‌هاست».

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر داد.

این خبرنگار همچنین اعلام کرد شورای امنیتی رژیم صهیونیستی امروز یک‌شنبه در نشستی تحولات جاری در سایه تشدید تنش با فلسطینیان را بررسی خواهد کرد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد: از ابتدای درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی تاکنون ۵۸۰ زخمی با گلوله جنگی و ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور در کرانه باختری  داشته‌ایم.

۳ سال پیش
آمادگی مردم یمن برای برگزاری راهپیمایی همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین

کمیته هماهنگ کننده تظاهرات یمن از مردم این کشور خواست عصر دوشنبه (فردا) برای اعلام همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین، در صنعا پایتخت یمن تظاهرات گسترده برپا کنند.

۳ سال پیش

شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش گزارش داد: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی تحولات اوضاع و ادامه درگیری‌ها در نوار غزه امروز تشکیل جلسه می‌دهد.

۳ سال پیش
فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی از مسئولان این رژیم خواستند عملیات نظامی علیه غزه را متوقف کرده و آتش بس اعلام کنند.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس»، وزیر جنگ او در ظاهر خود را متعهد به ادامه حملات می‌دانند، ولی در مذاکراتی که بین فرماندهان ارشد این رژیم و نخست وزیر شکل گرفته است این فرماندهان از نتانیاهو خواستند که از ادامه حملات نظامی دست بردارد.

یک فرمانده نظامی که نخواست نامش فاش شود به این منبع رسانه‌ای گفته است «در صورت استمرار حملات اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت همچنین هیچ‌کس تمایلی به شروع حمله زمینی ندارد، چرا که سیستم دفاعی ما از قدرت حماس در نبرد زمینی هراس دارد».

این مسئول نظامی در ادامه صحبت‌هایش اذعان کرد اثر بخشی حملات به غزه کاهش یافته است.

۳ سال پیش
تصاویر تخریب خیابان‌های اصلی غزه به دلیل حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شب گذشته

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

۳ سال پیش

خبرگزاری فلسطینی شهاب در صفحه کاربری خود در توئیتر از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر داد.

نیرو‌های امداد شهری غزه یک تن از بازماندگان حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در غزه را از زیر آوار بیرون کشیدند.

۳ سال پیش
۴ شهید و ۲۵ زخمی در جدیدترین حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بر اثر حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه ۵ تن شهید و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

۳ سال پیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسراییل کودک کش باید محو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا فتح قدس چیزی نمانده خدایا ما را در راه سردار سلیمانی،شهید مغنیه بمیران
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۵۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه چند تا بالستیک بده بهشون ول بدن تو کله این اسراییل.حیف که مستقیم باهاش تو جنگ نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
نیروهای مقاومت باید 48ساعت اتش بست اعلام نمایند ودر این مدت به یهودیهای ساکن در مناطق اشغالی فرصت خروج بدهند وبعد ازپایان وقت اعلام شده موشک باران رابا شدت بیشتری ازسر بگیرندتا زمینه ای برای آزادی مناطق تحت اشغال دراینده باشد. انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی
۰۰:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر طور که شده و از هر جا_ کشوری که شده ،خود سامانه گنبد آهنین باید هدف قرار بگیره

زمانی که سوریه در جنگ داخلی بود ،مورد هجوم اسرائیل قرار می‌گرفت ،از سوریه هم میشه زد.
Iran (Islamic Republic of)
گودرزی
۲۳:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تور خدا سردار سلامی سردار فانی سردار حاجی زاده به داد فلستین برسید نترسید ازاین کثیف ها الان وقتش تقاس خون حاجی بگیریم تور خدا بریزید سرش از این موشگهای نازنین الان وقتشه
Iran (Islamic Republic of)
غزه
۲۳:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
غزه نابود شد و چیزی جزء خاکستر از آن باقی نماند.
این نتیجه ی جنگ دو سه گروه شبه نظامی با یک ارتش مجهز و قویه
تا وقتی ملت های مسلمان با هم علیه اسرائیل و هم پیمانانش اقدام سخت و گسترده ای انجام ندن، نتیجه مقاومت چیزی جزء شکست نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداوند، قوم اسراییل را همانند ثمود و فرعون و صبا، ریشه کن کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاملا یک جنگ کور است و نباید تشویق کنیم به جنگ باز هم صلح بهتر است تا جنگ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حزب الله باید موشک از ایران مستقیم خرید کند و موشک با تخریب بالا شلیک کند جوری که اسراعیل به ویرانه تبدیل شود
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و خداقوت بر دالاور مردان مرد مجاهدین فلسطینی ، تل آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی را از ساحل تا بلندیهای اشغال شده را شخمش بزنید با انواع و اقسام موشکهاتون حیدروار خیبرکششون کنید نفس برشون کنید مجال تصمیمگیریرو ازشون بگیرید پراکنده و فراریشون بدهید با حملات پی در پیتون پیروزی و فتح بزرگ نزدیک است همه جهان اسلام ناب محمدی ص باید حمت و همکاری و یاری رسانند فلسطینیان مظلوم را از هر لحاظ صدیق شهید فرمانده مقاومت اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمود شروع جنگ با شماست ولی خاتمه و فتحش با ماست هرگز کوتاه نیایید و تعامل و صلح و آتش بس نکنید با صهیونیستها منسجم و پر قدرت و با اقتدار تا آخرش که فتح بزرگ است ادامه دهید که خداوند جل جلاله با امت مستضعفین مومنین فلسطینی است که بیش از 70 سال است ظلم و ستم و تحقیر و تبعیضگری و شکنجه گری و قتل عام و آوارگی و ویرانی و خاری و خفت و ذلت را از طرف صهیونیستهای اشغالگر جنایتکاران نکبت تحمل کرده ند دیگر صبر و تحمل و پذیرش ذلت بس است هیهات مناالذله ای فلسطینیان از سر تا سر جهان به یاری برادرانتان در فلسطین بشتابید مرزها را بشکنید و وارد فلسطین شوید ای امت واحده رسول الله ص بپا خیزید که پیروزی و فتح بسیار نزدیک است . سکوت و نشستن هر مسلمان خیانت است به قرآن و اسلام ناب محمدی ص . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره دقیقا حملات ادامه دار و کوبنده باید باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار عزیزمون گفتن سر تا ته اسرائیل چند کیلومتر بیشتر نیست .فقط موندم چرا منهدم کردن این چند کیلومتر اینقدر سخته. 2500 موشک؟؟ نقل و نبات هم میزدن الان همه صهیونیست ها نابود شده بودن.احتمالا برنامه ندارن و بیهدف شلیک میکنن.
امیدوارم یکی هدایتشون کنه.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو هدایتشون کن
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۸:۰۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام دوست عزیز ، اولاً از این ۲۵۰۰ تا ، بیشترش راکت بوده است نه موشک و قدرت تخریب کمی دارد ، ثانیاً موشک‌های آنها نیز با موشک‌های بالستیک پیشرفته ایران قابل مقایسه نیست ، تخریب موشک‌ها با توجه به وزن کلاهک متفاوت است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی فکرش رو میکرد که اسسسرررائییییل در نبرد با غغغزززه کم بیاره.انقد اصرار به آتش بس داره. انقد فرار میکنه از حمله زمینی
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۴:۰۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدارو شکر که که فلسطین داره باموشک اسرائیل رو میزنه این یهودی ها خیلی از جاشون در اومدن امید وارم اسرائیل نابود بسه اینا لیاقت کتاب مقدس حضرت موسی را ندارند امیدوارم تفنگ های مثل AK-47و تیربار سنگین به دست شون برسه وقتش رسیده اسرائیل با خاک یکسان شه کسی هم مخالف این جنگه خاک بر سرش غیرت مسلمان بودن رو نداره یهوی دارن مسجد الاقصی را تصرف میکنن امید وارم اسرائیل نابود بشه
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ممد مسجد الاقصی را نابود میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسجد الاقصی را چه کسی و کی ساخته است؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگر با دشمن حرفی نمانده
اذن میدان ده لبیک فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بزنید. اینقدر بزنید که نتونن از جا بلند بشن. صهیونیست خبیث و جنایتکار
من که دارم کیف می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا باید شدید و ادامه دار بزنن تا کلا اونا بشینن سرجاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی سوریه در حال سخت ترین جنگ داخلی بود ، اسرائیل با موشک حمله میکرد ، الان چرا نباید سوریه به مراکز نظامی اسرائیل حمله کند؟

الان باید بازوهای اسراییل با موشک های سوری قطع فلج بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حاج قاسم‌کجایی ببینی آرزوهات داره ب حقیقت میپیونده.خوار و کور بشن حسودان و دشمنانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگرچه حیات رژیم صهیونسیتی در جنایت است اما بعد از این با قدرت گرفتن رزمندگان فلسطینی هر جنایتش او را چند قدم به نابودی و اضمحلال کامل نزدیک تر خواهد کرد .
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخدا نمیونم چطور میشه رفت بدادشون رسید،بداد فلسطینی مظلوم رسید،خجالت میکشم تو خونه نشستم میخوابم،میخورم و فقط نگا میکنم ک چ ظلمی در حق این بندگان خدا میشه،خدا ازمون بگذره..مرگ بر اسرائیل،آمریکا،فرانسه جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
از سمت سوریه و از سمت لبنان که هم مرز با اسرائیل هستش ، میشه واسه اسرائیل مزاحمت ایجاد کرد
Netherlands
کریم
۱۲:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما نباید خجالت بکشید٬ کشورهای عربی و عرب ها باید خجالت بکشند. وقتی محمود عباس رییس جمهور منفعل فلسطین نشسته تماشا میکنند و بیانیه میدهند دیگه از شما چه انتظار؟ مگه نبودند که چند وقت پیش عادی سازی رابطه با اسرائیل و خوش و بش؟ عرب ها انتظار دارند ایران مشکلات انها را حل و فصل کند؟
Iran (Islamic Republic of)
دختر لُر
۱۳:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی بگم والا،کشور اردن ک ب صیهونیست گفته زمینی حمله کنید کار فلسطینیارو تموم کنید،واویلا بحال عربهای اطراف فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به پسرای مسعولین بگو برن.تو چرا خجالت میکشی.پسراشون دارن اون ور دنیا عشق و حال میکنن ما باید بریم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا کسی به این فکر میکنه اگه اسرائیل بخاد بزنه و نابود کنه ظرف چند ساعت میشه غزه را زیرو رو کرد یکی داره با تمام توان موشک شلیک میکنه به ازای هر موشک هم یکی اگه بیشتر نه زخمی و شهید و غیره اخه این چه کاریه اگر قدرت دارید باید با قدرت شروع کنند نه کم کم وقتی کلی توان ازدست رفته اول محکم تا اثر گذار باشه بعد اگر نشد اروم تر چرا بر عکس انتخاب میکنند آیا این به یک بازی شبیه نیست
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بازی مرگ
Iran (Islamic Republic of)
SALEH
۲۳:۰۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
جنگ نامتقارن همینه
Iran (Islamic Republic of)
حسن تنیان
۰۱:۲۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم لله القاسم الجبارین
نصرمن الله وفتح قریب،،،
به همّت وایثارسرداردلهاشهیدعزّیزحاج قاسم سلیمانی نیروهای مقاومت درفلسطین ومرزهای اطراف توان موشک باران ونابودی اسرائیل رادارند،فقط منتظرعکس العمل مجامع بین الملل هستند،دراین ادعاءهمین بس،که وزارت امورخارجه عربستان نیزارفلسطینیان ابرازحمایت کرده،انشاءالله اسلام پیروزاست،زنده بادسردارسلیمانی عزّیز✌✊❤
Iran (Islamic Republic of)
ذشذش
۰۹:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
قدرت تخریب موشکهای حماس به انازه کافی نیست
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
موشکهای حماس ایرانین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
گوترش بیچاره عمیق متاسف است ، اما از این واکنش ها آبی برای فلسطین گرم می شود؟ نه ، خیر ، لا، کلا ، نو ، نیور ،
سازمان ها و مقامات جهانی 70 ساله که فقط همه ش متاسف هستند . بس نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط بلدن واسه ایران و کشورهای ضعیف قطع نامه بدن و این که حق وتو که دست چند قدرت اتمی است برای جهان مضر هستش
آخرین اخبار