فشار کاندیدا‌های رد صلاحیت که پشت برخی از جریانات سیاسی پنهان شدند تاثیری بر روی بررسی پرونده‌ها توسط هیات عالی نظارت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهدی سعادتی رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های مازندران با بیان اینکه فشار برخی از کاندیدا‌های رد صلاحیت پنهان شده پشت جریانات سیاسی تاثیری بر عملکرد هیات عالی نظارت نخواهد داشت، گفت: کمیسیون بررسی پرونده کاندیدا‌های شاکی با حضور مستقیم نمایندگان مراجع استعلام و دستگاه‌های امنیتی انجام می‌شود و اسناد مستندی از کاندیدا‌ها ارائه می‌کنند که جای دفاع وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه فشار رسانه‌ای وارد شده توسط کاندیدا‌های رد صلاحیت شده در فضای مجازی به هیات عالی نظارت به دلیل قاطعیت در کار رسیدگی پرونده‌ها است، افزود: هیات عالی نظارت ابتدا اینکه سفارش ناپذیر است و هم اینکه زیر بار فشار‌ها نخواهد رفت.


بیشتر بخوانید 
آیا صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده قرار است با امعان نظر مراجع تایید شود + فیلم


سعادتی فشار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیات عالی نظارت را به دلیل حمله برخی از جریانات سیاسی به آن‌ها دانست و ادامه داد: کار بررسی پرونده‌ها هنوز تمام نشده و کاندیدا‌ها به نتایج اعلام شده خوشبین نباشند چرا که در اعمال ماده ۶۳ در صورت رو شدن اسناد و مستندات جدید احتمال تغییر نتیجه نیز وجود دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از اجرای عدالت در بررسی پرونده‌ها خبر داد و گفت: رعایت حقوق شهروندی و آبروی کاندیدا‌ها از مهم‌ترین موئلفه‌های انتشار اخبار و نتایج بررسی صلاحیت‌ها است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار