جدیدترین نماهنگ منتشر شده از سازمان اوج مرتبط با اتفاقات اخیر در مناطق فلسطین اشغالی است.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوج، نماهنگ «انا قادمون» محصول جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج که روایتی حماسی از کشور‌های کوی مقاومت برای ملت فلسطین است، منتشر شد.

نماهنگ «انا قادمون» با شعری از «احمد محیدلی»؛ کارگردانی «محمدامین امامی»  و تهیه کنندگی «سجاد طه» منتشر شد. این نماهنگ به زبان عربی و با صدای خوانندگانی از کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و ایران است.

در این نماهنگ حماسی، مقاومت و پایداری مردم فلسطین و دشمنی رژیم صهیونیستی به‌شیوه‌ای هنرمندانه بیان شده است.

ترانه این موسیقی را که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تهیه شده مشترک در «خانه طراحان انقلاب اسلامی» و «سماوات» است، احمد محیدلی سروده است و «علی اسدی از عراق»، «عاصم سکر» از سوریه، «محمد محیدلی» از لبنان، «عبدالسلام القحوم» از یمن، «احمدالعقاد» از فلسطین و «حسن خانچی» از ایران خوانندگی این اثر را بر عهده داشتند.

در ادامه می‌توانید این نماهنگ را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۲:۱۳ ۱۳ دی ۱۴۰۲
جانم سردارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدقین :
درود و خدا قوت بر عزم راسختان دلاور مردان مرد میدان نبرد حق علیه باطل ، ای مجاهدین مقاومت اسلامی فلسطین مظلوم اشغال شده به شرط صبر و مقاومت جانانه و ایستادگی متحدانه و یکپارچه به حول قوه الهی خداوند جل جلاله فتح و پیروزی بزرگ بسیار نزدیک است فقط حیدوار خیبر کنشون کنید امانشون ندهید نفس برشون کنید پی در پی با شدت و حدت هرچه تمامتر برشون یورش ببرید تا این صهیونیستهای سفاک غاصب جنایتکاران نسل کشان کودک کشان مظلوم کشان شکنجه گران غارتگران فاشیستهای موزی نژادپرستان شیاطین از سرزمینهای اشغالی فلسطین و قدس شریف فراری شوند و نابود و پراکنده شوند آزادی و پیروزی نهایی بسیار نزدیک است که بعد از هر سختی نصرت الهی و گشایش و پیروزیست برای شما امت واحده رسول الله ص . بسیار ذکر الله اکبر و لبیک یا رسول الله ص و لبیک یا حیدر کرار علی ع را در حملاتتان بگوید با صوت بلند .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار