یک تاجر آرژانتینی با حضور در بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و نام «رضا» را برای خودش انتخاب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فابیان گارسیا تاجر و بازرگان آرژانتینی با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.


بیشتر بخوانید


فابیان گارسیا تاجر و بازرگان آرژانتینی تازه مسلمان که پس از تشرف به اسلام نام «رضا» را برای خود برگزیده است گفت: حدود سه سال است که در کشور ایران مشغول تجارت هستم و در این مدت تا حدودی بافرهنگ این کشور و دین اسلام آشنا شدم.

او افزود: در مدت حضورم در ایران با مشاهده رسم و رسومات مردم این کشور بسیار جذب فرهنگ این ملت شدم و بامطالعه و کسب اطلاعاتی از دوستان ایرانی‌ام، تصمیم گرفتم دین خود را تغییر داده و از مسیحیت به دین اسلام مشرف شوم.

 تاجر آرژانتینی ادامه داد: از طریق یکی از دوستانم که مسئولیت  یک مرکز اسلامی در کشور آرژانتین را بر عهده دارد و به‌تازگی به شهر مشهد سفر کرده برای نخستین بار به شهر مقدس مشهد مشرف شدم؛ در نخستین لحظات ورودم به بارگاه نورانی حضرت رضا (ع) و با دیدن گنبد نورانی و طلایی این بارگاه منور و صحن و سرای حرم، آرامش وصف‌ناپذیری وجودم را فراگرفت و تصمیمم برای تشرف به این دین آسمانی جدی‌تر شد.

گارسیا بیان کرد: آرزوی درونی هر انسانی رسیدن به سعادت و خوشبختی است و من دریافتم که این آرزو را می‌توانم با تشرف به دین اسلام محقق کنم.

او تصریح کرد: در لحظه ادای شهادتین معنویتی سراسر وجودم را فراگرفت که تا پیش از آن این احساس را تجربه نکرده بودم و در این لحظه آرزو کردم که صلح و امنیت در جهان حاکم شود و هیچ‌گونه جنگی در دنیا اتفاق نیفتد.

تاجر آرژانتینی با بیان اینکه با تشرف به دین اسلام دوران زندگی‌ام به دو دوره قبل و بعد از سفر به شهر مشهد تقسیم می‌شود تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق نصیبم شده تا در فضای روحانی این بارگاه قرار گرفتم و احساسی توأم با امنیت و آرامش می‌کنم. قرآن مجید همواره راهنمای زندگی من است و اعتقاد دارم تمام مشکلات من با توسل به این کتاب آسمانی و توکل به خدا رفع خواهد شد.

انتها ی پیام// ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.