سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص انتخاب مربیان ایرانی برای تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب مربیان ایرانی برای نیمکت تیم ملی والیبال اظهار داشت: نبود پیمان اکبری در کنار تیم طبق اختیاراتی است که داورزنی، رئیس فدراسیون به ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب اعضای تیم ملی اعم از بازیکن و کادر فنی داده است. در دوره قبل کولاکوویچ در بدو ورود به ایران به فدراسیون اعلام کرد که من دستیار خود را دارم و فدراسیون در خصوص مربیان ایرانی هر کسی را که می خواهد معرفی کند. فدراسیون والیبال هم پیمان اکبری و سعید رضایی را به کولاکوویچ برای حضور روی نیمکت تیم ملی معرفی کرد.

او افزود: در حال حاضر برای صفر تا صد تیم ملی آلکنو تصمیم می گیرد و حق سرمربی است که بتواند دستیار‌های خود را انتخاب کند. بر همین اساس آلکنو هم بدون هیچ پیش زمینه ذهنی و هیچ حاشیه‌ای تصمیم گرفت محمدرضا تندروان را به عنوان دستیار خود در مسابقات لیگ ملت‌ها انتخاب کند. این به این معنی نبود که پیمان اکبری اردوی تیم ملی را‌ ترک کند و از جمع ما خارج شود. چرا که او جزء کادر فنی تیم ملی بود و بازیکن نیست که بگوییم چون خط خورده است، باید برود.

خوش خبر تصریح کرد: آلکنو خودش اعلام کرد که پیمان اکبری بماند و در اردو‌ها به ما کمک کند. تیم ملی به مسابقات لیگ ملت‌ها خواهد رفت و بعد از بازگشت از این مسابقات باید اردو‌های خود را برای حضور در المپیک از سر بگیرد که در آن اردو‌ها هم اکبری باید به ما کمک کند و از همه مهم‌تر بعد از آن باید برای المپیک تصمیم گیری شود. ممکن است برای المپیک سهمیه استفاده از مربیان روی نیمکت برای تیم ملی فرق کند و شرایط دیگری را داشته باشد.

او ادامه داد: پیمان اکبری تصمیم گرفت دیگر در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکند و با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تیم ملی والیبال به طور کلی خداحافظی کرد و رفت. در حال حاضر هم تنها محمدرضا تندروان است که به عنوان مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

سرپرست تیم ملی گفت: ما با بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی جوانان هماهنگ کردیم بازیکنانی که به مسابقات لیگ ملت‌ها نمی‌روند، به اردوی تیم ملی جوانان اضافه شوند تا آمادگی خود را در این مدت داشته باشند و از تمرینات تیم ملی جوانان استفاده لازم را ببرند. اما‌ ای کاش اکبری می‌ماند و اردوی تیم ملی را اداره می‌کرد. از همه مهم‌تر این است که هیچ چیز برای المپیک مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار