فدراسیون جهانی روئینگ با درخواست ایران موافقت نکرد

فدراسیون جهانی روئینگ درخواست ایران برای اهدای ۲ سهمیه برای حضور در مسابقات المپیک را نپذیرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی قایقرانی کشورمان در بخش روئینگ موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا یک سهمیه المپیک کسب کند. این سهمیه توسط نازنین ملایی و بهمن نصیری به دست آمد. تیم ملی قایقرانی کشورمان در بخش روئینگ فقط می‌تواند یک ورزشکار را با خود به مسابقات المپیک اعزام کند؛ به همین دلیل فدراسیون قایقرانی باید از بین ملایی و نصیری یک نفر را به عنوان ورزشکار کشورمان به مسابقات المپیک معرفی کند.

فدراسیون قایقرانی کشورمان با فدراسیون جهانی مکاتبه‌ای انجام داد و در آن نامه متذکر شد که اگر ژاپن ۲ قایق ۲ نفره خود را برای حضور در المپیک توکیو معرفی کرد، نازنین ملایی و بهمن نصیری که در روئینگ یک نفره انتخابی المپیک موفق به کسب مدال نقره شده اند، با حذف ژاپنی‌ها از قایق یک نفره، مدالشان به طلا تبدیل شود و به جای یک سهمیه، تیم ملی قایقرانی ایران با ۲ سهمیه به رقابت‌های المپیک اعزام شود.

فدراسیون جهانی امروز پاسخ درخواست ایران را داد و اعلام کرد که بر طبق قوانین نمی‌تواند با این درخواست ایران موافقت کند و به همین دلیل دادن ۲ سهمیه به ایران دور از دسترس است.


بیشتر بخوانید


بدین ترتیب قرار است فدراسیون قایقرانی کشورمان تا روز جمعه ۷ خرداد ماه از بین نازنین ملایی و بهمن نصیری یک نفر را برای اعزام به مسابقات المپیک معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار