ویدئویی در فضای مجازی از شناور ماندن یک جسد در کانال مشکین دشت منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک جسد غرق شده همراه با جریان کانال آب مشکین دشت درحال رفتن است.

براساس رصد گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز؛ حسین ناصرخاکی، دادستان فردیس نیز با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرامی خود مطلب ذیل را به آن الصاق یا به قول مجازی ها کپشن کرده است که این مطلب را بدون تغییر به نظر شما می رسانیم:

نتیجه بی توجهی مسئولان در ایمن سازی کانال آب مشکین دشت و همچنین بی توجهی شهروندان به سلامت خود با نزدیک شدن به کانال آب بدون شک چیزی جز غرق شدن نیست .هرچند این فیلم خاطر همه را مکدر خواهد کرد ولی چاره ای نداشتم تا این فیلم را منتشر کنم تا اولا به مسئولان مسامحه گر اعلام کنم هیچ چیزی مهمتر از جان شهروندان وجود ندارد دراسرع وقت می بایست نسبت به ایمن سازی کانال آب اقدام نمایند .

ثانیا به شهروندان عزیز اعلام کنم کانال آب مشکین دشت بسیار خطرساز و مرگ آفرین است. کانال آب مشکین دشت جای شستن دست و صورت نیست.کانال آب مشکین دشت جای بازی وشنا نیست . حریم کانال آب مشکین دشت جای ورزش و پیاده روی نیست.کانال آب مشکین دشت جای شستن خودرو نیست.

تکلیف مدیران مسامحه گر که روشن است. جای تعجب از افرادی دارد که با وجود اطلاع از خطرساز بودن این کانال وبا وجود اطلاع از کشته شدن سالانه بیش از دوازده نفر در این کانال باز هم توجهی به سلامت خود نمی کنند و...

انتهای یپام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.