مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تحقق شعار سال را یکی از اولویت‌های این اداره کل دانست و گفت: شعار سال با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع تولید محقق می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : شعار‌های سال تبیین شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌های قبل بر محور تولید و مباحث اقتصادی بود، ولی شعار امسال تکمیل کننده است و هم به پشتیابی از بخش تولید و هم بر رفع موانع تولید تاکید شده است.

او ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل کمیته پشتیبانی از تولید و مانع زدایی در استان با حضور پر رنگ همه مدیران عضو شورای هماهنگی در راستای تحقق منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت : حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار، حفظ فرصت‌های شغلی و صیانت از نیروی کار و کمک به توسعه اشتغال نیرو‌های جدید با استفاده از آموزش‌های مهارتی در بنگاه‌ها از مهمترین اولویت‌ها و محور‌های کمیته پشتیبانی از تولید در سال جدید باشد.

او بر تسهیل تشکیل بنگاه‌های تعاونی و خصوصی، مانع زدایی از جریان تولید و کارآفرینی، برطرف کردن موانع پیش روی تولیدکنندگان و آسان سازی و روان سازی اجرای قوانین و مقررات حاکم بر کار و تولید، پرداخت تسهیلات ارزان به کارآفرینان و کارفرمایان، فراگیری آموزش‌های مهارتی و مهارت آموزی نیرو‌های کار، به عنوان الزامات اساسی برای تحقق شعار امسال تأکید کرد.

ارائه خدمات به بیش از ۳۶هزار بازنشسته

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارش عملکرد مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان، تعداد بازنشستگان و موظفین در استان را ۳۶هزار و ۸۷۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۷هزار و ۶۰۰ نفر در استان کرمانشاه از شاغلان مشترک صندوق هستند.

او حفظ کرامت انسانی بازنشستگان و ارتقا و توسعه خدمات رفاهی بازنشستگان را از اهم اهداف سازمانی مدیریت بازنشستگی کشوری دانست و افزود: برقراری و پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفین، انتقال حق بیمه از صندوق بازنشستگی کشوری به سایر صندوق‌ها و بالعکس و پرداخت انواع تسهیلات، بیمه تکمیلی، برقراری تور‌های زیارتی و سیاحتی، برگزاری دوره‌های آموزشی از مهمترین خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در استان در سال ۱۴۰۰ است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.